Сукупність умов середовища (абіотичних та біотичних), в яких існує особина, популяція або вид і без яких вони не в змозі існувати.
Назва цього середовища свідчить про його неоднорідність. Серед його мешканців є такі, що плазують, бігають, стрибають і літають.
Коливання температури в цьому середовищі невеликі, у ньому достатньо органічних речовин, проміжки між його частинками заповнені вологою і повітрям. Тому в цьому середовищі переважають одноклітинні і дрібні багатоклітинні тварини, у яких газообмін відбувається через усю поверхню тіла.
Мешканцям цього середовища їжі завжди достатньо. Дуже важливо лише міцно закріпитися на місці проживання. Тому багато з них мають гачки, шипики, присоски, за допомогою яких прикріплюються.
Зябра характерні для тварин, які населяють середовище існування:
Перша ланка в ланцюзі живлення представлена:
Взаємовигідне співіснування: "ти - мені, я - тобі"
Боротьба між видами за однакові ресурси називається
Форма симбіозу, за якої один вид використовує інший як місце існування, не наносячи йому шкоди
Форма симбіозу, коли один організм живе за рахунок іншого, спричиняючи йому шкоду
Форма біотичної взаємодії за якої один вид є поживою для іншого
Вкажи правильну послідовність організмів, які утворюють ланцюг живлення
Сукупність взаємопов'язаних популяцій організмів, які взаємодіють між собою та з умовами середовища існування - це
Як називаються чинники впливу на організм сил неживої природи:
Визначте, стосунки яких тварин є прикладом коменсалізму:
Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення:
Між особинами однієї популяції можуть існувати взаємозв'язки:
Виберіть приклад, що ілюструє вплив на тваринні організми абіотичного чинника:
Прикладами природної екоситеми є:
До абіотичних чинників природи належать
Скупність особин одного виду, яка тривалий час мешкає певною мірою відокремлено від інших подібних угрупувань - це
Найбільше коливання температур спостерігається у ... середовищі
Оберіть організм, який належить до редуцентів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома