Зо таке маркетингова інформація?
Яка інформація вторинна?
Що таке первинна маркетингова інформація?
Що становить підставу для ціни «споживчого кошика»?
З чого формується споживчий ринок?
Для чого необхідна маркетингова інформація?
Яка інформація найцінніша для маркетингових досліджень?
Який метод повинна вибрати маркетингова служба для маркетингови досліджень, якщо вона не обмежена в часі та коштах?
В яких видах ринкових досліджень об’єктом може бути сім’я?
Хто є об’єктами масового соціального дослідження на ринку хлібопродуктів?
До якого метода комплексного дослідження ринку належить вивчення довідників і статистичної літератури?
Під час аналізу можливості виконання замовлення було вивчено технічний стан обладнання та місткість складських приміщень. Які саме чинники досліджували?
З якою метою здійснюють маркетингові дослідження?
Які позакабінетні методи дослідження ринку використовують фахівці маркетингу?
Які з наведених досліджень належать до маркетингових?
Що означає поняття «маркетингові дослідження»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома