Основи алгоритмізації та програмування

Додано: 17 грудня
Предмет: Інформатика, 9 клас
9 запитань
Запитання 1

Що таке алгоритм?

варіанти відповідей

а) Послідовність арифметичних дій


b) Чітка послідовність кроків для виконання завдання


c) Математичний вираз


d) Текстова інструкція

Запитання 2

Яка структура алгоритму передбачає виконання дій у порядку зверху вниз?

варіанти відповідей

a) Лінійна


b) Розгалужена


c) Циклічна


d) Ітераційна

Запитання 3

Який символ зазвичай використовується для позначення початку та кінця алгоритму у блок-схемах?

варіанти відповідей

a) Прямокутник

b) Ромб

c) Овал (еліпс)

d) Трикутник

Запитання 4

Як називається цикл із заздалегідь відомою кількістю повторень?

варіанти відповідей

a) Цикл із передумовою


b) Цикл із післяумовою


c) Цикл із лічильником


d) Безкінечний цикл

Запитання 5

У якому з варіантів правильно записано цикл "з передумовою" (while) на псевдокоді?

варіанти відповідей

a) while x > 10 do x := x + 1


b) for i := 1 to 10 do x := x + 1


c) repeat x := x + 1 until x > 10


d) if x > 10 then x := x + 1

Запитання 6

Що відбудеться, якщо умова циклу "поки" (while) ніколи не стане істинною?

варіанти відповідей

a) Цикл буде виконуватися без зупинки

b) Цикл виконається один раз і завершиться

c) Цикл ніколи не виконається

d) Виникне помилка в програмі

Запитання 7

Який тип даних використовується для збереження істинних або хибних значень?

варіанти відповідей

a) Integer


b) String


c) Boolean


d) Float

Запитання 8

Укажіть, який із наведених операторів використовується для багаторазового виконання блоку коду в більшості мов програмування?

варіанти відповідей

a) if


b) while


c) input


d) print

Запитання 9

Що відбудеться в результаті виконання цього фрагмента коду?

варіанти відповідей

a) x отримає значення 5


b) x отримає значення 15


c) x отримає значення 10


d) x отримає значення 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест