Основи анімації (підсумковий). Вибірковий модуль "Комп'ютерна анімація"

Додано: 24 травня
Предмет: Інформатика, 11 клас
44 запитання
Запитання 1

У якому виді графіки зображення при масштабуванні деформується?

варіанти відповідей

тривимірна

векторна

растрова

фрактальна

Запитання 2

Набір зображень різних фаз руху кадрів, які прокручуються з великою швидкістю - це

варіанти відповідей

Gif-анімація

покадрова анімація

анімація руху

Запитання 3

Що необхідно мати для створення анімації?

варіанти відповідей

сценарій

художні навички

аркуш формату А4

вчителя інформатики

Запитання 4

Анімація - це

варіанти відповідей

шматочки малюнків, намальованих вручну

фрагмент відео

рух мальованих зображень

швидкісне відео

Запитання 5

Комп'ютерна анімація - це

варіанти відповідей

відео, яке переглядається за допомогою комп'ютера

вид анімації, в якому об'єкти виконуються за допомогою комп'ютерних засобів

вид анімації, в якому об'єкти створюються за допомогою комп'ютерних засобів

анімація, яку складає комп'ютер

Запитання 6

Оберіть формати файлів векторних зображень

варіанти відповідей

BMP

WMF

CDR

PNG

Запитання 7

Для розміщення на веб-сторінках в Інтернеті використовують растрові зображення у форматах:

варіанти відповідей

HTML

GIF

EXE

JPG

BMP

Запитання 8

Яке графічне зображення складається з графічних примітивів?

варіанти відповідей

тривимірне

векторне

растрове

фрактальне

Запитання 9

Які види анімації бувають?

варіанти відповідей

пластилінова

лялькова

голчаста

об'ємна

мальована

тіньова

перевідна

комп'ютерна

Запитання 10

Яка анімація відноситься до векторної?

варіанти відповідей

Gif - анімація

Flash - анімація

Запитання 11

Оберіть формати файлів растрових зображень

варіанти відповідей

CDR

WMF

BMP

GIF

Запитання 12

Що таке анімація?

варіанти відповідей

оживлення нерухомого об'єкта

розділ інформатики, який вивчає методи цифрового синтезу і обробки візуального контенту

різновид мистецтва

штучне відтворення руху в кіно, на телебаченні чи в комп'ютерних іграх

Запитання 13

На відміну від растрової графіки,векторна...

варіанти відповідей

для побудови використовує лінії,кола,криві,багатокутники

має великий обсяг

є складною в управлінні окремими об"єктами

Запитання 14

Для вибору об’єкта у Вікні 3D-огляду використовують інструмент

варіанти відповідей
Запитання 15

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

 Modeling

Shading

Rendering

Layout

Запитання 16

Оберіть сфери застосування тривимірного моделювання

варіанти відповідей

 інженерне проєктування

програмне забезпечення ПК

хмарні технології

Кінематографія, мультиплікація, комп’ютерні ігри

освіта і наука

архітектура

Запитання 17

Режим "Редагування об’єкту" дає можливість:

варіанти відповідей

витягнути певну грань 

обернути об’єкт навколо осі z

розрізати об’єкт на кілька нових граней / ребер / вершин

 видавити регіон

підняти об’єкт вверх

Запитання 18

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

ребер

граней

вершин

Запитання 19

Який вигляд має кнопка, яка дозволяє додавати до об'єкта модифікатори?

варіанти відповідей
Запитання 20

Завдання тривимірного моделювання -

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 21

В якому режимі на екрані відображені дані кнопки?

варіанти відповідей

Режим ліплення


Об’єктний режим

Режим редагування

Запитання 22

Маркером часу, де зберігаються властивості об'єкта (їх значення), називавють

 

  

  

варіанти відповідей

анімацію

ключовий кадр

шкалу часу

стоп кадр

Запитання 23

Вкажіть початкову кількість кадрів на часовій шкалі

  

варіанти відповідей

250

220

350

120

Запитання 24

Виберіть правильну послідовність алгоритму створення анімації в Blender

варіанти відповідей

запланувати ключові кадри;

визначити загальну тривалість;

розробити сценарій;

змоделювати всі об’єкти;

виставити джерела світла;

виконати іншу підготовчу роботу.

визначити загальну тривалість;

виконати іншу підготовчу роботу;

виставити джерела світла;

змоделювати всі об’єкти;

запланувати ключові кадри;

розробити сценарій.

розробити сценарій;

визначити загальну тривалість;

запланувати ключові кадри;

змоделювати всі об’єкти;

виставити джерела світла;

виконати іншу підготовчу роботу.

виставити джерела світла;

змоделювати всі об’єкти;

запланувати ключові кадри;

визначити загальну тривалість;

розробити сценарій;

виконати іншу підготовчу роботу.

Запитання 25

Вкажіть, як називаються відкриті вікна

варіанти відповідей

1 — вікно сцени; 2 — редактор Timeline; 3 — вікно вигляду з камери.

1 — вікно вигляду з камери; 2 —вікно сцени; 3 —редактор Timeline.

1 — вікно вигляду з камери; 2 — редактор Timeline; 3 —вікно сцени.

Запитання 26

Що таке "рендеринг" у Blender?


  

 

  

варіанти відповідей

Створення анімації з використанням вбудованих шаблонів

Процес обчислення та створення зображення з тривимірної сцени

Процес створення 3D-об'єктів

Збереження робочого проекту

Запитання 27

Створити ключовий кадр в режимі Animation:

варіанти відповідей

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу І (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу L (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу D (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

Запитання 28

Яка із кнопок відповідає за переміщення об'єкту?

варіанти відповідей
Запитання 29

Вкажіть, яка область редактора 3D-графіки Blender виділена жовтою рамкою

варіанти відповідей

Властивості

Вікно 3-D огляду

Головне меню

Структуратор

Запитання 30

Оберіть зображення, які відносяться до тривимірної графіки

варіанти відповідей
Запитання 31

Кодування даних у растровій графіці полягає у ...

варіанти відповідей

кодуванні кольору кожного пікселя зображення

описі властивостей геометричної фігури - графічного примітиву

створенні математичного алгоритму генерації зображення

перенесенні даних з зовнішніх носіїв

Запитання 32

Основним елементом растрового зображення є...

варіанти відповідей

лінія

колір

піксель

графічний примітив 

прямокутник


Запитання 33

Які етапи створення анімаційного ролика потребують найбільше часу?

варіанти відповідей

анімація

дизайн та ілюстрація

робота зі звуком

розкадрування

розробка сценарію

Запитання 34

Що необхідно мати для створення анімації?

варіанти відповідей

Художні навички

Сценарій

Вчителя інформатики

Лист бумаги а4

Запитання 35

Технології анімації бувають:

варіанти відповідей

За методом анімування

За логічною послідовністю

За методом перелічуваності об'єктів

За типом змінюваних параметрів об'єктів

Запитання 36

Які види анімації Ви знаєте?



варіанти відповідей

Добуткова анімація

Класична анімація

Геометрична анімація

Об'ємна анімація

Комп'ютерна анімація

Дитяча анімація

Запитання 37

Яка анімація дозволяє створювати ефект плавного «перетікання» об'єкта з однієї форми в іншу 

варіанти відповідей

трансформація анімації

покадрова анімація

автоматична анімація 

анімація руху

Запитання 38

Для того, щоб об'єднати окремі об'єкти в один, його слід 

варіанти відповідей

зберегти

виділити

згрупувати

видалити

Запитання 39

Назвіть властивості графічного примітива

варіанти відповідей

внутрішня область

лінія контуру

ширина

висота

глибина

об'ємність

Запитання 40

Назвіть види векторної анімації

варіанти відповідей

геометрична 

покадрова

форми

прямолінійна

руху

з використанням криволінійних шляхів

Запитання 41

Векторне зображення описується...

варіанти відповідей

математичними формулами

геометричними формулами

складається з геометричних фігур

математичними формулами і складається з геометричних примітивів

Запитання 42

Анімація - це

варіанти відповідей

швидкісне відео

рух мальованих зображень

фрагмент відео

кусочки малюнків, намальованих вручну

Запитання 43

Змінювати (переміщати/збільшувати-зменшувати) створений об'єкт в редакторі Synfig Studio можна за допомогою інструменту

варіанти відповідей

Багатокутник

Трансформація

Заливка

Контур

Градієнт

Запитання 44

На відміну від растрової графіки,векторна...

варіанти відповідей

для побудови використовує лінії,кола,криві,багатокутники

має великий обсяг

є складною в управлінні окремими об"єктами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест