Основи безпеки інформаційних технологій

Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій. Місце і роль автоматизованих систем в управлінні бізнес-процесами. Основні причини загострення проблеми забезпечення безпеки інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. Суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси та безпека, шляхи нанесення їм шкоди. Безпека інформаційних технологій.

Додано: 13 жовтня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 1159 разів
6 запитань
Запитання 1

Захищена інформація


варіанти відповідей

інформація з обмеженим доступом, якою володіють, користуються чи розпоряджаються окремі фізичні чи юридичні особи або держава і порядок доступу до якої встановлюється ними

інформація, право доступу до якої обмежено встановленими правовими нормами і (чи) правилами

інформація, яка не зазнала незаконних змін у процесі передачі, зберігання та збереження, не змінила такі властивості, як достовірність, повнота і цілісність даних

інформація, що є предметом власності якого-небудь суб’єкта (держави, відомства, групи осіб або окремого громадянина) і підлягає захисту відповідно до вимог правових документів або вимог, які встановлюються власником інформації.

Запитання 2

Яке з визначень поняття "Інформація" застосовують в галузі інформаційних систем?

варіанти відповідей

відомості, які є об’єктом зберігання, передавання і оброблення. Оскільки інформація представляє інтерес для різних категорій користувачів, то основним призначенням інформації є її використання


відомості про об’єкти, процеси та явища


данні про людей, предмети, факти, події, явища і процеси незалежно від форми їхнього представлення. Відомо, що інформація може мати різну форму, зокрема, дані, закладені в комп’ютерах, листи, пам’ятні записи, досьє, формули, креслення, діаграми, моделі продукції і прототипи, дисертації, судові документи й ін


Запитання 3

Відповідальність за збереження даних, забезпечення доступу до інформаційних ресурсів, регламентація прав та обов'язків, відповідальність за збереження й використання персональних даних, захист від недостовірної інформації, контроль за створення і використання засобів захисту даних – це принципи на яких будується:

варіанти відповідей

інформаційна безпека

інформаційна система

захист інформації

конфіденційність інформації

Запитання 4

Яке слово пропущене? Безпе́ка мере́жі — ___________, які захищають інформаційну мережу від несанкціонованого доступу, випадкового або навмисного втручання в роботу мережі або спроб руйнування її компонентів.

варіанти відповідей

заходи

принципи

варіанти

захист

Запитання 5

Інформаційний тероризм


варіанти відповідей

використання і управління інформацією з метою отримання конкурентної переваги над противником, може включати в себе збір тактичної інформації, забезпечення безпеки власних інформаційних ресурсів, поширення пропаганди або дезінформації

обставини, при яких інформація або її похідні можуть вплинути на людину або обставини таким чином, що це призведе до її погіршення або неможливості її функціонування і розвитку, спровокувати настання небажаних подій

потенційна можливість певним чином порушити інформаційну безпеку. Найчастіше є наслідком наявності вразливих місць в захисті інформаційних ресурсів або систем

гранично небезпечне соціальне явище, спрямоване на дезорієнтацію свідомості людей з метою деструктивного видозміни істинності знань, світогляду і думок мирного населення шляхом застосування інформаційних ресурсів і систем

Запитання 6

До зовнішніх джерел загроз інформаційної безпеки відносяться

варіанти відповідей

діяльність іноземних політичних, економічних, військових, розвідувальних та інформаційних структур

недостатня розробленість нормативної правової бази, що регулює відносини в інформаційній сфері, а також недостатня правозастосовна практика

несприятлива криміногенна обстановка, що супроводжується тенденціями зрощування державних і кримінальних структур в інформаційній сфері

загострення міжнародної конкуренції за володіння інформаційними технологіями та ресурсами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест