Документи класифікуються за такими ознаками:(обрати неправильне твердження)
Значення слова «діловодство»:
Вдосконалення діловодства здійснюють відповідно до :
Реквізити, що наносяться при виготовленні уніфікованої форми чи бланку називаються
Площі, призначені для закріплення документа в технічних засобах зберігання, а також для нанесення спеціальних позначок і зображень називають
Модель побудови форми документа, яка встановлює галузь використання, формати, розміри берегів, вимоги до побудови конструкційної сітки та основні реквізити називається
Документ, що регламентує прийняття громадян на роботу, переміщення працівників на інші посади, звільнення, надання різних відпусток, заохочення,
накладання стягнень називається ….
Документ, в якому дається оцінка ділових і моральних якостей особи – працівника (учня, студента) називається
Доручення бувають
Якщо текст заяви стосується одного питання і не супроводжується додатком вона є
Документ у якому підтверджуються дії, що вже відбулися (як правило, одержання грошей або матеріальних цінностей від підприємства чи приватної особи) називається
Службові документи організаційного характеру в яких викладаються настанови, норми або вимог, що регламентують певний порядок якихось дій, поведінку тощо називають
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома