Основи графічного інтерфейсу користувача. Пайтон. 10 кл

Додано: 29 січня
Предмет: Інформатика, 10 клас
20 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:

варіанти відповідей

малювання 

створення графічного інтерфейсу користувача 


виведення отриманого результату на екран 


введення програм 

Запитання 2

Бібліотека tkinter має:

варіанти відповідей

стандартний набір операторів 

стандартний набір символів 

стандартний набір процедур 

 стандартний набір об’єктів 

Запитання 3

Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:

варіанти відповідей

свій атрибут 

свій клас 

свій словник 

свій виняток 

Запитання 4

Конструктор має таку загальну структуру:

варіанти відповідей

<ім’я змінної>=<назва класу>[(параметри)] 

<ім’я змінної>=<назва об’єкту> 

 <ім’я змінної>=<назва класу>(параметри) 

<ім’я змінної>=<назва об’єкту>[(параметри)] 

Запитання 5

Інструкція для створення головного вікна має таку структуру:

варіанти відповідей

root = Tk [] 

 root Tk 

root = Tk() 

root = Tk {} 

Запитання 6

Для виклику функції опрацювання події необхідно:

варіанти відповідей

 зв’язати функцію із самою подією 

зв’язати функції з модулем 

зв’язати функцію з будь-яким об’єктом 

зв’язати функцію з кнопкою Button 

Запитання 7

За допомогою інструкції root.mainloop():

варіанти відповідей

на головному вікні відображується об’єкт 

головне вікно відображується на екрані 

 на головне вікно виводиться результат 

головне вікно закривається 

Запитання 8

В інструкції конструктора створення кнопки:

Позначте одну правильну відповідь.

<змінна>Button[(параметр1, параметр2, параметр3,…)] батьківським параметром може бути:

варіанти відповідей

перший параметр 

останній параметр 

 будь-який параметр 

батьківського параметру не існує 

Запитання 9

За допомогою інструкці: <змінна>=Label (root, параметр1, параметр2):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у головному вікні 

створюється напис на екрані 

напис набуває необхідне значення 

Запитання 10

Радіокнопки призначені для:

варіанти відповідей

 вибору першого режиму із запропонованих 

вибору довільної кількості запропонованих режимів 

вибору одного з декількох запропонованих режимів 

вибору не більше двох режимів із запропонованих 

Запитання 11

Для створення списку викликається клас:

варіанти відповідей

Listbox 

Runbox 

Checkbox 

Butbox 

Запитання 12

Повідомити про помилку

Фрейми використовуються для:


варіанти відповідей

виділення об’ одного типу 

розміщення об’єктів в алфавітному порядку 

виділення об’єктів одного типу 

об’єднання об’єктів у групи 

Запитання 13

За допомогою методу grid віджети розміщуються:

варіанти відповідей

за значенням параметрів padx і pady 

у лівому верхньому куті головного вікна 

довільно 

у центрі вікна 

Запитання 14

Метод add_cascade призначений для:

варіанти відповідей

 додавання у меню підпункту меню 

вилучення з меню підпункту меню 

вилучення з головного вікна меню 

розміщення меню у головному вікні 



Запитання 15

У методі add_comand параметр comand слугує для:

варіанти відповідей

зв’язування функцій з модулем 

додавання нового підпункту меню 

зв’язування функцій з командами меню 

додавання нової функції в меню 

Запитання 16

Діалогові вікна можуть використовуватися для:

варіанти відповідей

виконання функцій 

управління об’єктами 

виведення повідомлень користувачу 

виконання програм 

Запитання 17

Для створення полотна у головному вікні використовуються інструкції:

варіанти відповідей

<змінна>=Canvas (root, [параметри]) 

<змінна>=Canvas (root, параметри) 

 <змінна>=Canvas 

 <змінна>=Canvas [(root, параметри)] 

Запитання 18

Для створення прямокутника використовується метод:

варіанти відповідей

create_rectangle () 

create_poligon () 

create_line() 

create_oval () 

Запитання 19

Повідомити про помилку

У методі create_arc () параметр ARC означає, що буде створено:


варіанти відповідей

дуга 

сектор 

кут 

сегмент 

Запитання 20

Для переміщення об’єкта по осях X і Y слугує метод:

варіанти відповідей

config () 

 itemconfig () 

move () 

item () 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест