Основи композиції та дизайну

Додано: 20 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
21 запитання
Запитання 1

Що таке композиція?

варіанти відповідей

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Об'єднання окремих графічних елементів в єдине ціле. Композиція будується на взаємній супідрядності всіх графічних елементів. Хороша композиція не дозволяє провести якісь додавання або навпаки, щось прибрати, так як це в свою чергу призведе до глибоких змін її характеру.

Запитання 2

Колористика - це

варіанти відповідей

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

Запитання 3

Який вид графіки представляє зображення як набір геометричних примітивів: крапки, прямі кола, прямокутники, криві лінії, які описуються математичними формулами.

варіанти відповідей

Растрова графіка

Фрактальна графіка

3D графіка

Векторна графіка

Запитання 4

Що таке дизайн?

варіанти відповідей

властивість тіл викликати те чи інше зорове відчуття згідно зі спектральним складом відбитого або випромінюваного ними світла

природний візерунок на поверхні розрізу деревини, деяких мінералів, рогу, утворений різноманітними шарами матеріалу

це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу

новий метод проектування виробів промислового виробництва, упровадження якого повинне забезпечувати високу якість продукції

Запитання 5

Які види композиції ви знаєте?

варіанти відповідей

фронтальна композиція

плоска

глибинно-просторова

рельєфна

об'ємна

Запитання 6

Поступовий перехід між двома або більше кольорами або між відтінками одного кольору це…

варіанти відповідей

градієнт

заливка

обведення

текстура

Запитання 7

Назвіть 4 категорії заповнення:

варіанти відповідей

однорідне заповнення одним кольором або штрихуванням

градієнтне

текстурне заповнення

двоколірне заповнення

візерункове

Запитання 8

Дизайнер - це ...

варіанти відповідей

робітник, який обробляє метали ручним або механічним інструментом, а також складає, регулює, ремонтує машини та механізми

фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень предметів та компонентів, створюючи певне середовище

людина, яка навчає інших людей (своїх учнів), передає їм певні знання про життя

особа, що займається ювелірною справою, фахівець із виготовлення ювелірних прикрас

Запитання 9

Будь-який колір за крайнього зниження яскравості, стає 

варіанти відповідей

білим

чорним

сірим

червоним

Запитання 10

  Будь-який відтінок за найбільшого підвищення ясності, стає 

варіанти відповідей

білим

чорним

сірим

червоним

Запитання 11

Один із головних композиційних прийомів, це чіткий порядок у розташуванні, поєднанні елементів частин відповідної структури виробів. 

варіанти відповідей

ритм

симетрія

асиметрія

статика

динаміка

Запитання 12

Брендинг - це

варіанти відповідей

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 13

Яка інформація міститься в брендбуці?

варіанти відповідей

Характеристики працівників фірми

Персональні дані працівників

Фірмовий стиль бренду

Гайдлайн або логобук

Опис цільової аудиторії компанії

Аватар клієнта і характеристики покупців

Запитання 14

Брендгайд - це

варіанти відповідей

документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні. Брендбук є по суті Біблією компанії. Спираючись на цей документ, компанія вибудовує стратегії розвитку, вирішує, як позиціонувати себе на ринку і комунікувати з клієнтами

керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду 

технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом. Фактично це паспорт бренду, в якому прописані всі особливості оформлення фірмового стилю

Запитання 15

Елементи фірмового стилю

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмові кольори

Фірмова зачіска

Товарний знак

Бланки

Запитання 16

Що є елементом бренду?

варіанти відповідей

Форми та кольори

Ім'я

Товарний знак

Упаковка

Логотип

Запитання 17

Фірмовий стиль - це

варіанти відповідей

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації, об'єднаних певною ідеєю та фірмовим оформленням, які виокремлюють товар серед конкурентів і створюють його образ.

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей і реалізацію довгострокових програм (створення і підтримки конкурентних переваг бренда, позиціонування, підвищення лояльності споживачів та сили бренда) для зростання вартості капіталу бренда.

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


Запитання 18

Складові айдентики

варіанти відповідей

логотип

бланки

візитівки

брендбук

упаковка

девіз

Запитання 19

Що таке бренд?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

це торгова марка

Запитання 20

Що це за бренд?

варіанти відповідей

Гучи

Найк

Адидас

Запитання 21

Переваги бренда для виробників

варіанти відповідей

дозволяє впізнати товар, відрізнити його від подібних товарів

підтримує запланований обсяг продажів на певному ринку

прив'яка до своїх власників

є гарантом якості

загроза несумісності продуктів під одною товарною маркою

забезпечує більш ефективний пошук

забезпечує збільшення прибутку

бренд дозволяє почувати себе приналежним до певної соціальної групи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест