Основи композиції та дизайну

Додано: 12 лютого
Предмет: Інформатика, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Що таке колористика?

варіанти відповідей

Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Запитання 2

Як називається природний візерунок на поверхні розрізу деревини, деяких мінералів, рогу, утворений різноманітними шарами матеріалу?

варіанти відповідей

контраст

графічність

текстура

пропорційність

фактура

Запитання 3

Що таке бренд?

варіанти відповідей

це набір зовнішніх атрибутів, що виділяють товар або компанію серед інших товарів і компаній.

визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання

Запитання 4

Що таке колірний круг?

варіанти відповідей

Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness).

Спосіб зрозуміти асоціації кольорів з різними речами та дозволяє зрозуміти, як кольори взаємодіють один з одним.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Запитання 5

Яка інформація міститься в брендбуці?

варіанти відповідей

Характеристики працівників фірми

Фірмовий стиль бренду

Аватар клієнта і характеристики покупців

Опис цільової аудиторії компанії

Персональні дані працівників

Запитання 6

Елементи фірмового стилю

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмові кольори

Товарний знак

Бланки

Фірмова зачіска

Запитання 7

Складові айдентики

варіанти відповідей

логотип

візитівки

брендбук

девіз

упаковка

бланки

Запитання 8

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 9

Що ви розумієте під поняттям «айдентика»?

варіанти відповідей

це передача з допомогою рекламних матеріалів культури країни;

це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару;

це уявлення про товар, який володіє рядом безумовних характеристик;

Запитання 10

Постійний словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з літерами, цифрами, словами або без них, що є емблемою підприємства чи окремої особи, які представляють свої послуги - це

варіанти відповідей

Брендлук

Лого-бук

Логотип

Брендгайд

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест