Основи об'єктно-орієнтованого навчання

Додано: 24 березня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 1 раз
10 запитань
Запитання 1

Вставте пропущене слово


... задає поведінку об'єктів.

варіанти відповідей

екземпляр класу

атрибут

метод

клас

Запитання 2

Виберіть декілька правильних відповідей.

Створити екземпляр класу означає ...

варіанти відповідей

описати об'єкт

описати метод

визначити значення властивостей об'єкта

створити екземпляр класу Animal

Запитання 3

Чи правильне наступне твердження?


Перед тим, як створити графічний об'єкт за допомогою функції turtle.Pen(), необхідно завантажити окремі методи from turtle import*.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Для створення програми з графічним інтерфейсом у середовищі Python є вбудований модуль. Вкажіть його назву

варіанти відповідей

tkinter

root

turtle

config

Запитання 5

Для того, щоб прикріпити до віджета обробник події Натискання на кнопку, необхідно під час створення цього об’єкта в переліку атрибутів

указати параметр ...

варіанти відповідей

insert

place

command

config

Запитання 6

Для того, щоб згенерувати вікно повідомлення з кнопкою Ок, потрібно для об’єкта messagebox викликати методи

варіанти відповідей

showerror()

showinfo()

showmessage()

showwarning()

Запитання 7

Визначте, що надрукує програма:

варіанти відповідей

10

50

50

10

20

30

40

50

0

10

50

Запитання 8

Визначте, як виглядають кнопки, створені з такими значеннями атрибутів:

варіанти відповідей
Запитання 9

Яке вікно буде згенеровано,

після натискання на кнопку?

варіанти відповідей
Запитання 10

Яке вікно буде згенеровано, після натискання на кнопку?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест