Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування ( домашня контрольна робота)

Додано: 31 березня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 58 разів
21 запитання
Запитання 1

Якi складові має кожна мова програмування?

варіанти відповідей

Словник

Текст

Синтаксис

Алфавіт

Семантика

Запитання 2

 Що містить вікно Lazarus?

варіанти відповідей

Вікно Інспектор об'єктів

Редактор тексту

Нотатки

Форму

Головне меню

Вікно Повідомлення

Запитання 3

Об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти (елементи керування), називають...

варіанти відповідей

Текстовим редактором

Формою

Компілятором

Запитання 4

Який вигляд має вікно Lazarus?

варіанти відповідей
Запитання 5

Яка властивість визначає текст у рядку форми?

варіанти відповідей

Color

Caption

Left

Запитання 6

Окремо виділена частина програми, яка має своє ім'я та яку можна запустити за цим іменем на виконання - це...

варіанти відповідей

Процедура

Форма

Вікно

Обробник подій

Запитання 7

Якими словами записуються команди процедури (початок і кінець)?

варіанти відповідей

begin 

else

to

end

Запитання 8

 Form1- екрана форма, якою властивістю можна змінити назву вашої форми

варіанти відповідей

Name

Caption

Text

Color

Запитання 9

Яка з властивостей відповідає за висоту Form ?

варіанти відповідей

AutoSize

Width

Height

Запитання 10

Яка властивість відповідає за ширину Form?

варіанти відповідей

AutoSize

Width

Height

Запитання 11

 Використовуючи яку властивість можна змінити шрифт, розмір, колір тексту?

варіанти відповідей

Font

Caption

Color

Cursor

Запитання 12

Кнопці Button відповідає абревіатура на панелі компонентів Standard :

варіанти відповідей

Abc

Ok

ab

Запитання 13

 Кнопці Label відповідає на панелі компонентів така абревіатура:

варіанти відповідей

ab

Abc

Ok

Запитання 14

Змінити назву компонента Label можна за допомогою властивості

варіанти відповідей

Name

Text

Caption

Запитання 15

Компілятор зчитує програму і записує її машинними кодами, яка з клавіш відповідає за компіляцію програми:

варіанти відповідей

F8

F5

F1

F9

Запитання 16

Команда присвоєння записується так:

варіанти відповідей

==

=

:=

=:

Запитання 17

Для створення, редагування і налагодження програми використовують середовище розробки ...

варіанти відповідей

Lazarus

Lazurus

Pascal

Запитання 18

Властивість Width - це

варіанти відповідей

ширина вікна в пікселях

ім'я форми

висота вікна в пікселях

Запитання 19

Які події можуть виконуватися під час проекту?

варіанти відповідей

Click

Create

Close

Move

Запитання 20

   За технологією програмування розрізняють такі мови програмування

варіанти відповідей

 процедурні

об’єктно-орієнтовані

високого рівня

низького рівня

декларативні

мови скриптів

Запитання 21

   До алфавіту мови Lazarus входять такі символи

варіанти відповідей

цифри

великі і малі літери українського алфавіту

знаки арифметичних операцій, спеціальні символи

великі і малі літери латинського алфавіту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест