Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (за підр. Бондаренко Е.А.) §21-23

Додано: 17 березня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 57 разів
6 запитань
Запитання 1

Мова програмування для середовища Lazarus, була розроблена:

варіанти відповідей

Білл Гейтс

Блез Паскаль

Ніклаус Вірт

Стів Джобс

Запитання 2

Під час роботи в середовищі Lazarus програміст – 

варіанти відповідей

Описує певну послідовність команд.

Описує певну сукупність об’єктів та їхню взаємодію. 

Складає послідовність правил для запису алгоритмів у формі , придатній для їх виконання на комп’ютері.

Складає чітко визначену послідовність команд для розв’язування певної задачі.

Запитання 3

Інтерфейс середовища програмування Lazarus містить такі основні вікна:

варіанти відповідей

Вікно компонентів.

Вікно Редактор тексту (коду).

Вікно Інспектор об’єктів.

Вікно налаштування подій.

Головне вікно. 

Вікно форми.

Запитання 4

Заголовок об’єкту змінює властивість у вікні форми:

варіанти відповідей

Name.

Standard

Caption.

Font.

Запитання 5

Компілятор – це …

варіанти відповідей

Набір файлів у певному середовищі програмування, необхідних для створення програми. 

Набір файлів для створення елементів керування.

Сукупність правил побудови мовних конструкцій (команд, ідентифікаторів тощо) у певній мові програмування.

Спеціальна програма, яка перетворює вихідну програму, написану мовою програмування, на програму «зрозумілою» комп’ютеру.

Запитання 6

Усі ключові слова (unit, user, var, end, begin та інші) автоматично виділяються:

варіанти відповідей

Підкреслений.

Курсив.

Напівжирний. 

Напівжирний + підкреслений.

Напівжирний + курсив.

Напівжирний + курсив + підкреслений.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест