Основи подійно-та об'єктно-орієнтовного програмування

Додано: 28 березня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 176 разів
22 запитання
Запитання 1

Оператор (команда) присвоювання:

варіанти відповідей

 :=

 

  =

 ==

  =!

Запитання 2

Набір файлів, з якими користувач працює під час створення прикладної програми в об’єктно-орієнтованому середовищі програмування – …

варіанти відповідей

 блок

 


 папка

 проект

архів

Запитання 3

Оберіть середовище програмування, яке зараз вивчається 

варіанти відповідей

Scratch 

Lazarus    

Pascal              

Delphi

Запитання 4

Процес перетворення тексту програми на виконувану програму — це…


варіанти відповідей

А. видалення     

 Б. компіляція             

В. передавання  

          Г. трансформація 

Запитання 5

Яка властивість відповідає за розмір і стиль накреслення шрифту компонента Label?

варіанти відповідей

Caption 

Font 

Hint 

Color 

Запитання 6

Який з компонентів є написом

варіанти відповідей

Button

Form

Edit

Label

Запитання 7

Яка з властивостей визначає який буде напис на кнопці

варіанти відповідей

Caption

Color

Text

Name

Запитання 8

Для додавання Кнопки до форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою …


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Для чого використовується напис?

варіанти відповідей

Для введення тексту

Для виведення тексту у вікні програми

Для виведення на екран текстових повідомлень

Для зміни тексту у рядку заголовка

Запитання 10

Яка з подій є подією закривання форми (вікна) під час завершення виконання проекту

варіанти відповідей

Click

Close

Create

 KeyPress

Запитання 11

Який з компонентів є кнопкою

варіанти відповідей

Button

Label

Form

Edit

Запитання 12

Яка з властивостей визначає який буде напис на кнопці

варіанти відповідей

Caption

Color

Text

Name

Запитання 13

Який з компонентів є написом

варіанти відповідей

Button  

Form

 Edit

Label

Запитання 14

У якому рядку немає помилок

варіанти відповідей

Form1.Color := Green;

 Form1.Color = clGreen;

 Form1.Color := clGreen;

Form1:Color = clGreen;

Запитання 15

Яка з властивостей визначає ширину кнопки

варіанти відповідей

Height

Width

Weight

 Caption

Запитання 16

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі. Обери декілька варіантів

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 17

Логотип програми лазарус має вигляд -

варіанти відповідей
Запитання 18

Яка з подій є подією натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі

варіанти відповідей

Click

Close

Create

KeyPress

Запитання 19

Що означає дана команда в середовищі програмування Lazarus?

Button1.Enabled := False;


варіанти відповідей

 Кнопка доступна для операцій

 Кнопка недоступна для операцій

 Кнопка невидима у вікні

 Кнопка видима у вікні

Запитання 20

В яких операторах допущено помилки? Оберіть декілька варіантів

варіанти відповідей

варіанти відповідей

Label1.Captіon := Бажаю успіху!;

Label1.Color = clYellow; 

Label1.Font.Color := clBlue;

Button1.Width := 40;

Запитання 21

Оберіть команду, яка збільшить ширину вікна на 150 пікселів

варіанти відповідей

Form1.Width := 150;

Form1.Width := Form1.Width + 150;

Form1.Height := 150;

Form1.Top := 150;

Запитання 22

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

  Form1/Color = CLRed;

Form1_Color := colorRed; 

Form1.Color = colorRed;

Form1.Color := ClRed; 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест