Основи професійної етики

Додано: 4 жовтня 2023
Предмет: Етика, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

До індивідуальних психологічних особивостей особистості не належить:  

варіанти відповідей

темперамент

талант

характер

емоції та почуття

Запитання 2

Темперамент – це:


варіанти відповідей

властивість особистості, що утворюються в діяльності та спілкуванні

вроджена властивість людини; що визначає реакцію людини на інших людей та на події, що з нею відбуваються

здатність людини гнучко й легко пристосовуватися до нових умов

всі відповіді правильні

Запитання 3

Міжособистісна сторона спілкування – це:

варіанти відповідей

спілкування, що відображає взаємодію з іншою людиною

спілкування з безпосереднім оточенням

спілкування зі спільнотами, з якими людина пов’язана у своєму житті

всі відповіді вірні


Запитання 4

Один з видів спілкування, під час якого співробітники бачать і чують одне одного, знаходяться в одному часі і просторі є:


варіанти відповідей

безпосереднє

опосередковане

реальне

обмежене в часі

Запитання 5

Один з видів взаємного орієнтування і погодження дій під час спільного виконання завдання є:


варіанти відповідей

координація

контакт

спонукання

розуміння

Запитання 6

Як називається стиль поведінки у конфлікті, коли людина не намагається відстоювати власні інтереси, поступаєтьсяусіма своїми інтересами на користь іншої людини:

варіанти відповідей

компроміс

пристосування

співпраця

ухилення

Запитання 7

Професійна культура діловода - це

варіанти відповідей

відповідність поведінки, говоріння, слухання

мова у професійній діяльності

дотримання загальноприйнятих моральних норм і принципів у суспільстві

всі відповіді правильні

Запитання 8

Основними цілями спілкування співробітників на робочому місці можуть бути:

варіанти відповідей

 отримання або передача корисної інформації

активізація партнера до діяльності

зняття напруженості у стосунках

управління діями співробітниками

вплив на інших людей

Запитання 9

Основна частина конфліктів в різних типах оргаізацій та закладів виникає із за:


варіанти відповідей

грубощів,  нетактовної поведінки діловода

відсутності у багатьох працівників необхідних знань з професійної етики

невміння впливати на клієнтів ціленаправлено, управляючи їх емоціями

бажання довести свою правоту як працівнику закладу, так і клієнту

Запитання 10

Основними психологічними вимогами до роботи діловода в організаціях та закладах є:


варіанти відповідей

професійна підготовка

вміння встановлювати контакти з відвідувачами

прояв зацікавленості до відвідувача

нав'язування свого бачення справи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест