Основи веб-дизайну

Додано: 3 червня
Предмет: Інформатика, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

URL-адреса — це:

варіанти відповідей

адреса ресурсу в Інтернеті;

назва веб-сайту;

адреса комп'ютера, що підключений до мережі Інтернет;

адреса сайту для хостинга;

адреса електронної пошти.

Запитання 2

Керування інформацією, що розміщена у мережі Інтернет,

здійснюється за допомогою:

варіанти відповідей

протоколу;

телефонного зв'язку;

скриньки електронної пошти;

електронних адрес веб-ресурсів.

Запитання 3

Виберіть серед варіантів означення веб-сторінки:

варіанти відповідей

це повідомлення на електронному форумі;

це видима на екрані під час роботи з Інтернетом частина

інформаційного повідомлення;

це відображувальний елемент з певної тематики, що має

свою адресу в комп'ютерній мережі;

це інформація, оформлена особливим чином для її розміщення

у мережі Інтернет;

це повідомлення в електронній скриньці.

Запитання 4

Гіперпосилання — це:

(2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

відформатований особливим чином текст на веб-сторінці;

зображення на веб-сторінці;

об'єкт веб-сторінки, що містить інформацію про адресу іншої

веб-сторінки або про певну позицію на поточній веб-

сторінці;

зв'язок між окремими розділами веб-сторінки;

Запитання 5

Веб-сайт — це:

(2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

будь-яка інформація, розміщена в комп'ютерній мережі

для вільного доступу до неї;

оформлена за допомогою спеціальних засобів інформація,

що поділена на веб-сторінки та має свою URL-адресу;

спілкування за допомогою електронної пошти;

сукупність веб-сторінок, розміщених під однією спільною

назвою веб-ресурсу;

текстова та графічна інформація, до якої можуть отримувати

спільний доступ користувачі комп'ютерної мережі.

Запитання 6

Вкажіть особливості структури веб-сайту:

варіанти відповідей

веб-сторінки розміщені у веб-сайті так само, як у текстовому

документі;

інформація організована за допомогою гіперпосилань таким

чином, що перетворюється в ієрархічну систему веб-

сторінок;

всі веб-сторінки з'єднані з головною за зіркоподібною схемою;

структура сайту передбачає використання гіперпосилань

для зв'язку між сторінками.

Запитання 7

Домашня сторінка — це:

варіанти відповідей

веб-сайт про сім'ю;

веб-сайт, присвячений певній тематиці;

сторінка зі змістом веб-сайту;

сторінка сайту, що відкривається першою у разі звертання

до веб-ресурсу;

сторінка, що має назву index.html.

Запитання 8

Флуд — це:

варіанти відповідей

повідомлення електронної пошти рекламного характеру;

будь-які повідомлення в чаті;

беззмістовні повідомлення в журналах та чатах;

один з різновидів блогів;

текст, авторство якого присвоєне незаконно.

Запитання 9

Головна сторінка сайту — це:

варіанти відповідей

сторінка, де розташована найбільша кількість гіперпосилань;

сторінка, на якій подані координати та адреса електронної пошти адміністратора сайту;

сторінка, яка відкривається першою під час завантаження

сайту;

сторінка, що має назву index.html;

сторінка з ілюстраціями.

Запитання 10

Електронний форум — це:

варіанти відповідей

процес обміну повідомленнями з використанням електронної

пошти;

спосіб організації обміну повідомленнями з певної тематику,

в якому спілкування може бути розірване в часі;

спосіб організації спілкування в реальному часі;

обмін повідомленнями в межах одного сайту різними користувачами

у різний час;

Запитання 11

Чат — це:

варіанти відповідей

створення коментарів до вмісту веб-сторінок;

спосіб організації обміну повідомленнями, за якого спілкування

розірване в часі;

спілкування двох учасників між собою в межах одного

сайту в режимі реального часу;

спілкування багатьох учасників між собою в межах одного

сайту в режимі реального часу.

Запитання 12

Блог — це:

варіанти відповідей

форум, у якому є один головний дописувач;

мережний журнал, що складається із записів у зворотному

хронологічному порядку з можливістю додавання

коментарів;

обмін повідомленнями з конкретної тематики в режимі

реального часу;

рекламний сайт;

сайт для дистанційного навчання.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест