Основні етичні проблеми у кіберспорті: допінг, кібербулінг, ігрова залежність? Який вплив кіберспорт має на молодь та суспільство в цілому.

Додано: 5 жовтня
Предмет: Інформатика, 11 клас
8 запитань
Запитання 1

Що розуміють під поняттям "допінг" у контексті кіберспорту?

варіанти відповідей

а) Фізичні тренування для кіберспортсменів

б) Використання спеціальних програм для поліпшення гри

в) Використання психостимуляторів для покращення концентрації та реакції

Запитання 2

Які симптоми та ознаки ігрової залежності?

варіанти відповідей

а) Постійна втома, безсоння, відсутність інтересу до інших занять

б) Зниження успішності в навчанні або роботі

в) Соціальна ізоляція, депресія та дратівливість

Запитання 3

Як захистити права неповнолітніх кіберспортсменів?

варіанти відповідей

а) Заборонити участь неповнолітніх в кіберспорті

б) Встановити чіткі правові регуляції для захисту їхніх прав

в) Залучати батьків до організації тренувань та турнірів

Запитання 4

Коли вперше була згадка про кібербулінг?

варіанти відповідей

а) У 2000 році

б) У 1990 році

в) У 2010 році

г) У 2005 році

Запитання 5

Хто є зіркою кіберспорту?

варіанти відповідей

а) Сергій Ребров

б) Данило «Dendi» Ішутін

в) Олександр Усик

Запитання 6

Які категорії людей найбільш схильні до кібербулінгу в кіберспорті?

варіанти відповідей

а) Жінки та молодь

б) Чоловіки середнього віку

в) Тренери команд

Запитання 7

Чи можна вважати кіберспорт спортом?

варіанти відповідей

а) Так, він вимагає спеціальних навичок та тренувань

б) Ні, це просто хобі

в) Тільки за участю у міжнародних турнірах

Запитання 8

Чому деякі люди стають залежними від відеоігор?

варіанти відповідей

а) Через цікавість до нових технологій

б) Через проблеми з соціалізацією та пошуком емоційного задоволення

в) Через можливість швидко заробити гроші в іграх

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест