Основні поняття,лінійні алгоритми та черепаша графіка

Додано: 20 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 65 разів
20 запитань
Запитання 1

Оберіть правильне визначення поняття "Семантика мови програмування"

варіанти відповідей

Сукупність правил виконання комп’ютером команд 

Сукупність правил побудови команд мови  

Множина допустимих символів 

Запитання 2

Величина яка не змінюється під час виконання програми

варіанти відповідей

Константа

Змінна

Семантика

Вид

Запитання 3

Яке з імен є недопустимим.

варіанти відповідей

sum

q_1

_i03

@pdf

Запитання 4

Вкажіть результат операції

9//2 

варіанти відповідей

7

81

4

4.5

Запитання 5

Вкажіть результат операції

137%10 

варіанти відповідей

13

13.7

7

127

Запитання 6

Вкажіть результат операції

5**2

варіанти відповідей

25

10

7

3

Запитання 7

У мові Python оператор присвоювання позначається знаком:

варіанти відповідей

==

!=

:=

=

Запитання 8

Для введення значення змінної під час виконання програми використовують команду

варіанти відповідей

print()

input()

tupe()

Запитання 9

Для виведення значення змінної під час виконання програми використовують команду

варіанти відповідей

print()

tupe()

input()

Запитання 10

В якому з наведених прикладів вказівка присвоювання записана невірно?

варіанти відповідей

a=7/2

s=s*s

b=b+2

p/2=l

Запитання 11

Чому будуть дорівнювати значення змінної c після виконання нижче поданих вказівок?

a=10

b=4

c=a+b

варіанти відповідей

10

2

4

14

Запитання 12

Що побачить користувач на екрані?

b=12

a=b*10

print('при b=',b, ' a=', a)

варіанти відповідей

при b=12 a=120

при b=120 a=12

при b=b a=a

при b= a=

Запитання 13


Яка функція використовується для перетворення будь-якого значення на ціле число?

варіанти відповідей

int()

float()

str()

Запитання 14

Яке значення з’явиться на екрані після виконання алгоритму, якщо користувач введе з клавіатури число 25?

a=float(input('введіть число'))

print (a-5)


варіанти відповідей

20

20.0

10

15

Запитання 15

Яку команду Python слід використати для того, щоб черепашка стала активною?

варіанти відповідей

input() turtle

 import turtle

turtle.on()

черепашко! оживи!

Запитання 16

Для переміщення черепашки вперед на n точок використовується команда .

варіанти відповідей

turtle.forward(n)


turtle.go(n)


turtle.up()


turtle.backward(n)


Запитання 17

Для повороту черепашки наліво на n градусів використовується команда ...

варіанти відповідей

turtle.forward(n)

turtle.right(n)

turtle.left(n)

turtle.color(n)

Запитання 18

Щоб черепешка опустила олівець слід використати команду ...

варіанти відповідей

turtle.color(0)


turtle.down()

turtle.up()

turtle.forward()

Запитання 19


Щоб черепешка встановила товщину олівця рівною n точок, слід використати команду ...

варіанти відповідей

turtle.up(n)

turtle.rigth(30)

turtle.color(n)

turtle.width(n)

Запитання 20

Очистити все намальоване черепашкою можна командою ...

варіанти відповідей

turtle.up()

turtle.down()

turtle.forward(100)

turtle.clear()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест