"Основні поняття Scratch»

Додано: 26 березня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 126 разів
10 запитань
Запитання 1

1. Як називається рухливий графічний об'єкт, який діє на сцені проекту і виконує різноманітні алгоритми (сценарії). Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди мови Scratch.



варіанти відповідей

А) Скрипт



Б) Спрайт



В) Сцена



Г) Кошеня

Запитання 2

2. Блоки команд в програмі Scratch розділені на різнокольорові категорії. Скільки таких категорій?



варіанти відповідей

А) 20




Б) 15



В) 10



Г) 7

Запитання 3

3. Як називається алгоритм (або сценарій), складений з блоків мови Scratch для якого-небудь об'єкта?



варіанти відповідей

А) Скрипт



Б) Спрайт



В) Сцена



Г) Код

Запитання 4

4. Чому дорівнює ширина сцени?



варіанти відповідей

А) 320 точок



Б) 480 точок




В) 260 точок



Г) може змінюватися

Запитання 5

5. Скільки костюмів може мати спрайт?



варіанти відповідей

А) 1




Б) 2



В) будь-яку кількість

Запитання 6

6. Чому дорівнює висота сцени?





варіанти відповідей

А) 320 точок



Б) 480 точок



В) 360 точок



Г) може змінюватися

Запитання 7

7. Як називається місце, де спрайти рухаються, малюють і взаємодіють?




варіанти відповідей

А) Скрипт



Б) Спрайт



В) Сцена



Г) Кошеня

Запитання 8

8. Чи можна зробити проект, в якому немає сцени?




варіанти відповідей

А) Так



Б) Ні



В) іноді можна

Запитання 9

9. Яке розширення мають файли, створені в середовищі Scratch?



варіанти відповідей

А). sb2



Б) .exe



В) .psd



Г).bmp

Запитання 10

10. Набір команд, які може виконувати об'єкт, називають …



варіанти відповідей

А) СКІ



Б) Алгоритм



В) Скрипт



Г) Програма

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест