1. Протягом якого часу (за правилами етикету електронного спілкування) потрібно відповісти на повідомлення, що було Вам сьогодні надіслано?
2. Протягом якого часу потрібно відповісти на повідомлення, що знаходиться в режимі «Активний статус»?
3. Якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, то найкраще встановити статус:
4. На запит про авторизацію потрібно відповісти:
5. Коли потрібно писати повідомлення співрозмовнику, якщо його відповідь для Вас важлива?
6. Відповідь на запитання співрозмовника при поясненні тієї або іншої ситуації має бути представлена:
7. При спілкуванні із співрозмовником в режимі он-лайн(без використання Skype ) необхідно пам`ятати про те, що:
8. При невпевненості на 100 % у своїй грамотності під час спілкування потрібно:
9. Чи потрібно перевіряти повідомлення перед його відправленням адресату, навіть якщо програма перевірки орфографії не знайшла помилок?
10. Чи являється допустимим використання в словах жаргонізму або нецензурної лексики?
11. При очікуванні відповіді на своє повідомлення необхідно:
12. При розмові із співрозмовником потрібно бути:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома