Основні риси та функції педагога (вихователя)

Додано: 22 грудня 2020
Предмет: Літературне читання, 11 клас
Тест виконано: 34 рази
10 запитань
Запитання 1

Сучасний вихователь це

варіанти відповідей

Фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, володіє педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину.

Людина, яка здійснює цілеспрямований виховний вплив на іншу особу

Запитання 2

Рівні педагогвчної майстерності

варіанти відповідей

Елементарний

Базовий

Досконалий

Творчий 

Всі відповіді вірні

Запитання 3

Базовий рівень це 

варіанти відповідей

Характеризується чіткою спря¬мованістю дій учителя, їх високою якістю, діалогічною взаємодією у спілкуванні.

Учитель володіє основами педагогічної майстерності: педагогічні дії гуманістично зорієнтовані, стосунки з учнями і колегами розвиваються на позитив¬ній основі, добре засвоєно предмет викладання, мето¬дично впевнено і самостійно організовано навчально-виховний процес на уроці.

Запитання 4

Елементірний рівеньпедагогічної майстерності 

варіанти відповідей

Вчи¬тель самостійно конструює оригінальні педагогічне до¬цільні прийоми взаємодії

У вчителя наявні лише окремі якості професійної діяльності. Найчастіше — це володін¬ня знаннями для виконання педагогічної дії, володіння предметом викладання.

Запитання 5

Педагогічні здібності 

варіанти відповідей

Характеризується чіткою спря¬мованістю дій учителя, їх високою якістю, діалогічною взаємодією у спілкуванні.

Арактеризують розумові та емоційно-вольові якості особистості, які є взаємопов'язаними й утворюють єдине ціле. Вони передбачають високий рівень розвитку загальних (спостережливості, мислення, уяви) та спеціальних здібностей.

Запитання 6

Організаторські здібності це

варіанти відповідей

Здібності організувати свою власну діяльність і діяльність підлеглих, створювати колектив як інструмент вирішення виробничих завдань та розвитку особистості

Здатність людини взаємодіяти з іншими людьми, адекватно інтерпретуючи отримувану інформацію, а також правильно її передаючи

Запитання 7

Дослідницькі здібності

варіанти відповідей

Дібності проникати у внутрішній світ учня, вихованця, психологічна спостережливість, яка пов'язана з глибоким розумінням особистості учня, його тимчасових психічних станів. 

Індивідуальні особливості особистості, які є суб'єктивними умовами успішного здійснення дослідницької діяльності

Запитання 8

Функції вихователя

варіанти відповідей

Немає правильної відповіді

Інформаційно-комунікативна

Мобілізаційна 

Організаційно-мотиваційна

Запитання 9

Педагогічна техніка це

варіанти відповідей

Вміння вчителя використовувати власний психофізичний апарат як інструмент педагогічного впливу, уміння емоційної саморегуляції, спілкування, культура і техніка мовлення

Професійно-статутні можливості щодо здійснення людиною її повноважень у професійній діяльності; це широкий набір професійних знань, умінь та навичок, які можна використовувати в різних ситуаціях

Запитання 10

Професійна компетентність це

варіанти відповідей

Арактеризують розумові та емоційно-вольові якості особистості, які є взаємопов'язаними й утворюють єдине ціле. Вони передбачають високий рівень розвитку загальних (спостережливості, мислення, уяви) та спеціальних здібностей

Професійно-статутні можливості щодо здійснення людиною її повноважень у професійній діяльності; це широкий набір професійних знань, умінь та навичок, які можна використовувати в різних ситуаціях.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест