Кому належить думка: «Людей слід навчати не думкам, а тому, як
потрібно мислити»?
Галузь філософії, яка вивчає проблеми пізнання
Для якого історичного періоду була характерна проблема співвідношення
Якому історичному типу філософії відповідало гасло: «Знання заради
знання»?
Перевагу якого рівня пізнання відображає теза Б. Паскаля: «Серце
розмірковує по-своєму, розумом цього не зрозуміти»?
Кому належить думка: «Лише найрозумніші та найдурніші не можуть
змінитися»?
Рівень пізнання, що забезпечує підвищення рівня вірогідності знання,
вихід на нові горизонти пізнання і реальності:
Форма чуттєвого рівня пізнання, в якій відтворюється наочний образ
об’єкта на основі попереднього чуттєвого досвіду, що зберігається в пам’яті
суб’єкта:
Галузь філософії, яка вивчає методи наукового пізнання та перетворення
дійсності
Конкретні прийоми, засоби отримання та обробки фактичного матеріалу,
що застосовується для вирішення специфічних задач в конкретній галузі
знань:
ЯК СПІВВІДНОСЯТЬСЯ ПОНЯТТЯ "ЛЮДИНА" І
"ОСОБИСТІСТЬ"?
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОСТІ (ВИКЛЮЧІТЬ ЗАЙВЕ):
НАЗВАНО СТАДІЇ, ЩО ПРОХОДЯТЬ У СВОЄМУ РОЗВИТКУ
ЦИВІЛІЗАЦІЇ. УКАЗАТИ ПОМИЛКОВУ:
АБСОЛЮТНІ І ВІДНОСНІ ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ
ОСОБИСТОСТІ:
ВСТАВИТИ ПОТРІБНИЙ ВАРІАНТ: "У традиційному суспільстві
переважало сільське господарство, в індустріальному - промисловість, у
постіндустріальному - сфера послуг, у якій визначальну роль грає –
ВИДІЛИТИ СУЧАСНЕ СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКЕ
ВИЗНАЧЕННЯ ЦИВІЛІЗАЦІЇ:
ЯКІ ФАКТОРИ ПРИВЕЛИ ДО ВИНИКНЕННЯ ПОНЯТТЯ
"ОСОБИСТІСТЬ"?
ЧИМ Є ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ ОСОБИСТОСТІ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома