Основний зміст пізнавальної діяльсті

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 117 разів
18 запитань
Запитання 1

Кому належить думка: «Людей слід навчати не думкам, а тому, як

потрібно мислити»?

варіанти відповідей

Аристотелю

І.Канту

Ф.Бекону

Г.Сковороді

Запитання 2

Галузь філософії, яка вивчає проблеми пізнання

варіанти відповідей

гносеологія

онтологія

праксеологія

діалектика

Запитання 3

Для якого історичного періоду була характерна проблема співвідношення

варіанти відповідей

античність

середньовіччя

Відродження

Новий час

Запитання 4

Якому історичному типу філософії відповідало гасло: «Знання заради

знання»?

варіанти відповідей

античність

середньовіччя

Відродження

Новий час

Запитання 5

Перевагу якого рівня пізнання відображає теза Б. Паскаля: «Серце

розмірковує по-своєму, розумом цього не зрозуміти»?

варіанти відповідей

емпіричного

синтезуючого

чуттєвого

раціонального

Запитання 6

Кому належить думка: «Лише найрозумніші та найдурніші не можуть

змінитися»?

варіанти відповідей

Лао-Цзи

Сократу

Аристотелю

Конфуцію

Запитання 7

Рівень пізнання, що забезпечує підвищення рівня вірогідності знання,

вихід на нові горизонти пізнання і реальності:

варіанти відповідей

чуттєвий

раціональний

синтезуючий

емпіричний

Запитання 8

Форма чуттєвого рівня пізнання, в якій відтворюється наочний образ

об’єкта на основі попереднього чуттєвого досвіду, що зберігається в пам’яті

суб’єкта:

варіанти відповідей

відчуття

сприйняття

уявлення

експеримент

Запитання 9

Галузь філософії, яка вивчає методи наукового пізнання та перетворення

дійсності

варіанти відповідей

методологія

методика

емпірика

гносеологія

Запитання 10

Конкретні прийоми, засоби отримання та обробки фактичного матеріалу,

що застосовується для вирішення специфічних задач в конкретній галузі

знань:

варіанти відповідей

методологія

методика

емпірика

гносеологія

Запитання 11

ЯК СПІВВІДНОСЯТЬСЯ ПОНЯТТЯ "ЛЮДИНА" І

"ОСОБИСТІСТЬ"?

варіанти відповідей

Це тотожні поняття

Людина - це антропологічне поняття, особистість – соціальне

Людина є складовою біосфери, особистість - складова суспільства

Людина стає особистістю, коли опановує культурою і мораллю

Все перераховане

Запитання 12

ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОСТІ (ВИКЛЮЧІТЬ ЗАЙВЕ):

варіанти відповідей

Всезагальний характер духовності

Духовність людина як ідеальність

Духовність як суб'єктний світ людини

Духовність як типовість

Запитання 13

НАЗВАНО СТАДІЇ, ЩО ПРОХОДЯТЬ У СВОЄМУ РОЗВИТКУ

ЦИВІЛІЗАЦІЇ. УКАЗАТИ ПОМИЛКОВУ:

варіанти відповідей

Зародження

Розквіт

Могутність

Занепад

Запитання 14

АБСОЛЮТНІ І ВІДНОСНІ ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ

ОСОБИСТОСТІ:

варіанти відповідей

Абсолютних цінностей немає, тому що особистість - конкретноісторична

Абсолютні цінності: життя, добро, істина, краса визначають зміст життя

особистості.

Цінності діалектичні: це єдність абсолютного и відносного, вічного і

конкретно-сторичного

Все перераховане

Запитання 15

ВСТАВИТИ ПОТРІБНИЙ ВАРІАНТ: "У традиційному суспільстві

переважало сільське господарство, в індустріальному - промисловість, у

постіндустріальному - сфера послуг, у якій визначальну роль грає –

варіанти відповідей

Свобода

Інформація

Капітал

Національне самовизначення

Запитання 16

ВИДІЛИТИ СУЧАСНЕ СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКЕ

ВИЗНАЧЕННЯ ЦИВІЛІЗАЦІЇ:

варіанти відповідей

Цивілізація - це синонім культури

Рівень, ступінь суспільного розвитку, матеріальної і духовної культури

Ступень суспільного розвитку яка йде наступною за варварством

Великомасштабна соціокультурна спільність людей і народів

Запитання 17

ЯКІ ФАКТОРИ ПРИВЕЛИ ДО ВИНИКНЕННЯ ПОНЯТТЯ

"ОСОБИСТІСТЬ"?

варіанти відповідей

Економічні

Політичні

Географічні

Духовні

Індивідуальні - ріст самосвідомості

Все, крім 3

Запитання 18

ЧИМ Є ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ ОСОБИСТОСТІ?

варіанти відповідей

Цінності визначають зміст життя і призначення людини

Цінності - фактор детермінації поведінки особистості, граничні орієнтації

її знань, інтересів і захоплень

Цінності - передумова самореалізації і самовдосконалення, фактор

спілкування і з'єднання людей в соціальні та ін. групи

Все перераховане

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест