Особливості генофонду людських популяцій (15)

Додано: 24 лютого
Предмет: Біологія, 10 клас
8 запитань
Запитання 1

Укажи основну умову існування популяцій тварин:


варіанти відповідей

наявність вільного шлюбу між організмами

вільне схрещування

неможливість схрещування між організмами популяцій

Запитання 2

Сукупність особин одного виду, які відтворюють себе протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію, функціонуючи і розвиваючись в одному або в ряді біоценозів це -


варіанти відповідей

Геном

Популяція

Генофонд

Запитання 3

Укажи, які популяції людей належать до малих:

варіанти відповідей

села, маленькі містечка, племена

районні центри, міста середнього розміру.

мегаполіси, густонаселені регіони

Запитання 4

Вибери, що називається генофондом:

варіанти відповідей

схематичний графічний засіб зображення хромосом та позначення їх ділянок

великі молекулярні структури клітин еукаріотів, що забезпечують збереження, розподіл та передачу спадкової інформації організму

сукупність усіх алелів, генів та генотипів в межах певної популяції

кількісна і якісна видоспецифічна сукупність особливостей хромосомного набору організму людини


Запитання 5

Вибери соціальні відмінності людських популяцій:

(можливі декілька правильних відповідей)


варіанти відповідей


процес виділення шлункового соку чи слини на їжу

членороздільна мова, праця, суспільний спосіб життя

колінний, зіничний, хапальний рефлекси

наявність абстрактного мислення

Запитання 6

Основні характеристики генофонду (можливі декілька вариантів)

варіанти відповідей

Генетична різноманітність

Динамічність

Залежність від історичних і географічних умов

Незалежність

Запитання 7

Фактори, що впливають на генофонд (можливі декілька варіантів)

варіанти відповідей

Мутації

Природній добір

Дрейф генів

Міграції

Ізоляція

Екологія

Запитання 8

Елементарною еволюційною одиницею вважається -

варіанти відповідей

Генофонд

Популяція

Клітина

Молекула

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест