Остап Вишня. "Моя автобіографія", "Сом"

Додано: 9 листопада 2021
Предмет: Українська література, 11 клас
Копія з тесту: Остап Вишня. 11 клас
Тест виконано: 124 рази
24 запитання
Запитання 1

Яка річка описана в тексті твору "Сом"?

варіанти відповідей

Оскіл  

Дніпро

Ворскла

Псел

Запитання 2

Кого з'їв сом у пана ( за твором "Сом")?


варіанти відповідей

гуску

собаку

качку

кота

Запитання 3

На яку наживку ловили сома оповідач і пан?

варіанти відповідей

 на черв'яка

  на маленьку рибку

  на гуску

  на курку

Запитання 4

У творі "Моя автобіографія" розповідь ведеться в такій послідовності

варіанти відповідей

про дитячі витівки - про участь у громадянській війні - про творчий процес - про батьків героя


про участь у громадянській війні - про творчий процес - про дитячі витівки - про батьків героя


про батьків героя - про дитячі витівки - про участь у громадянській війні - про творчий процес


про творчий процес - про батьків героя - про дитячі витівки - про участь у громадянській війні

Запитання 5

Найсильніше враження в дитинстві на героя твору "Моя автобіографія" справив твір

варіанти відповідей

"Оракул" Соломона


"Кобзар" Шевченка


"Катехізис" Філарета


"Записки мисливця" Тургенєва

Запитання 6

Укажіть, коли Остап Вишня вперше зрозумів, що "для літератури потрібний" ("Моя автобіографія")

варіанти відповідей

коли вперше побачив книги

коли впав з коня

коли навчався у школі

коли працював у газеті

Запитання 7

У сомі (твір "Сом") може знаходитися

варіанти відповідей

 копчена ковбаса, варені раки, шпроти

фрукти, хліб, картопля

овочі, сир, котлети

картопля, м'ясо, печиво

Запитання 8

Укажіть, який документ отримав письменник після закінчення Зіньківської школи

варіанти відповідей

Свідоцтво поштово-телеграфного чиновника

Свідоцтво військового фельдшера

Свідоцтво про повну загальну середню освіту

Свідоцтво про літературну діяльність

Запитання 9

Укажіть, куди пішли Павло з матір'ю, прибувши до Києва

варіанти відповідей

 До військової частини

  До військово-фельдшерської школи

 До святої Лаври

  До колишнього учителя

Запитання 10

Укажіть, які книжки любив письменник

варіанти відповідей

фантастику

з м'якою палітуркою

наукові

історичні

Запитання 11

Укажіть, псевдонім, яким вперше підписався Остап Вишня, коли надрукував перший фейлетон

  

варіанти відповідей

Павло Вишня

Павло Губенко

Павло Гунський

Остап Вишня

Запитання 12

Головною темою «Моєї автобіографії» є розповідь про:

варіанти відповідей

 політичну ситуацію в радянській Україні

   формування світогляду письменника

  громадянську активність автора

  літературні уподобання гумориста

Запитання 13

У "Моїй автобіографії" Остап Вишня НЕ порушив проблему

варіанти відповідей

 формування митця

  пошани до старших

  поваги до вчителів

  чистоти довкілля

Запитання 14

Справжнє прізвище автора твору "Сом"

варіанти відповідей

Кандиба

Губенко

Фітільов

Тобілевич

Рудченко

Запитання 15

Остап Вишня започаткував жанр

варіанти відповідей

роману в новелах

усмішка

роману у віршах

гумореска

комедія

Запитання 16

Стилістичний засіб, який Остап Вишня використав у назві гуморески «Моя автобіографія»

варіанти відповідей

оксиморон

тавтологія

паралелізм

антитеза

алюзія

Запитання 17

В уривку «За царського режиму, як свідчать дореволюційні рибалки-письменники, сом важив до чотирьохсот кілограмів, ковтав собак і ведмедів. Можливо, що з розвитком рибальства сом важитиме тонну і ковтатиме симентальських бугаїв і невеличкі буксирні пароплави» основним художнім засобом є

варіанти відповідей

алегорія

паралелізм

гіпербола

порівняння

персоніфікація

Запитання 18

Події в усмішці "Сом" розгорталися у такій послідовності

варіанти відповідей

як сом гусака ковтнув - розповідь про Сабанєєва - пригоди з човном без мотора - уподобання сома - згадка про сома довшого за комбайн

як сом гусака ковтнув - розповідь про Сабанєєва - згадка про сома довшого за комбайн - пригоди з човном без мотора - уподобання сома

розповідь про Сабанєєва - як сом гусака ковтнув - пригоди з човном без мотора - уподобання сома - згадка про сома довшого за комбайн

як сом гусака ковтнув - уподобання сома - згадка про сома довшого за комбайн - розповідь про Сабанєєва - пригоди з човном без мотора

Запитання 19

Яку "систему" навчання й виховання використовував Іван Максимович?

варіанти відповідей

викликав батьків до школи

частував березовою кашею

бив лінійкою по руках

ставив у куток

Запитання 20

До жанрових ознак усмішки належать

варіанти відповідей

невеликий обсяг, дотепність, наявність конфлікту, детальне змалювання характеру героя в його розвитку

яскраво виражена мораль, зображення великого проміжку часу, висміювання вад суспільства

поєднання побутових замальовок, жанрових сценок з авторськими відступами, лаконізмом, дотепність

наявність кількох сюжетних ліній, авторські відступи, дотепність, лаконізм, елементи фантастичного

Запитання 21

Остапа Вишню в літературі називають

варіанти відповідей

Імператором залізних строф

Алхіміком мудрих слів

Королем українського тиражу

Сонцепоклонником

Батьком української прози

Запитання 22

Велику ковбаню в річці герой-оповідач ("Сом") вимірює

варіанти відповідей

великим сомом

панським собакою

паровим катером

дзвіницею з хрестом

Запитання 23

Визначте художні засоби

А "Спішу, щоб на вечірню зорьку спізнитись!» — і галопом далі".

Б «Можливо, що з розвитком рибальства сом важитиме тонну і ковтатиме симентальських бугаїв і невеличкі буксирні пароплави...» 

В «Садок, як то кажуть, купається в річці». 

Г «...селезень каменем падає в воду...» 

Д «Їх як злизало». 


варіанти відповідей

А - гіпербола; Б - уособлення; В - фразеологізм; Г - оксиморон; Д - порівняння

А - оксиморон; Б - уособлення; В - фразеологізм; Г - порівняння; Д - оксиморон

А - фразеологізм; Б - гіпербола; В - порівняння; Г - уособлення; Д - оксиморон;

А - оксиморон; Б - гіпербола; В - уособлення; Г - порівняння; Д - фразеологізм;

Запитання 24

До якої збірки входить твір "Сом"?

варіанти відповідей

"Вишневі усмішки"

"Мисливські усмішки"

"Усмішки"

"Кримські усмішки"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест