Мовленнєва компетентність.
Визнач місце звука "С" у слові "КРУАСАН". Вибери картинку з правильно позначеним квадратиком(на початку, по середині чи в кінці слова)
Визнач місце звука "В" у слові "ЛЕВ". Вибери картинку з правильно позначеним квадратиком(на початку, по середині чи в кінці слова)
Визнач місце звука "Ж" у слові "ЖОЛУДЬ". Вибери картинку з правильно позначеним квадратиком(на початку, по середині чи в кінці слова)
Визнач місце звука "З" у слові "КОВЗАНИ". Вибери картинку з правильно позначеним квадратиком(на початку, по середині чи в кінці слова)
Визнач місце звука "Т" у слові "БУКЕТ". Вибери картинку з правильно позначеним квадратиком(на початку, по середині чи в кінці слова)
Визнач місце звука "О" у слові "ЯБЛУКО". Вибери картинку з правильно позначеним квадратиком(на початку, по середині чи в кінці слова)
Матуся загубила дитинча.Допоможи їй його знайти.
Матуся загубила дитинча, допоможи їй його знайти.
Розглянь картинки. Добери слова протилежні за значенням (антоніми).
Розглянь картинки. Добери слова протилежні за значенням (антоніми).
МОВЛЕННЄВА ГРА « ВІДГАДАЙ ЗАГАДКУ»
СІРИЙ, ТА НЕ ВОВК
ДОВГОВУХИЙ, ТА НЕ ЗАЄЦЬ
З КОПИТАМИ, ТА НЕ КІНЬ.
Розглянь картинку, та визнач форму іменника.
МОВЛЕННЄВА ГРА « ПОЛІЧИ СКІЛЬКИ ІГРАШОК?»
Утвори слова з іменників з числівниками.Вибери картинку там де твердження "Один зайчик, чотири конячки"
МОВЛЕННЄВА ГРА «СКЛАДИ РЕЧЕННЯ.
Вибери картинку на якій зображено просте речення.
МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЇ: «ДИТИНА В МАГАЗИНІ»
Уяви, що хлопчик прийшов до магазину, щоб купити собі іграшку, користуючись фразами він звернувся до продавця:
- добрий день;
- допоможіть,
- будь ласка;
- порадьте, будь ласка;
- дякую за покупку;
- до побачення.
Чи правильно хлопчик звертався та спілкуватися з продавцем?
Визнач, якими ввічливими словами ти привітаєшся?
Якщо тобі треба щось попросити у товариша, яке ввічливе слово ти використаєш?
"Опиши предмет" Воно круглої форми, червоного кольору, солодке на смак.
"Опиши предмет" Воно прямокутної форми, синього кольору, зроблено з заліза.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома