1. Назви предмети, зображені на малюнку, одним словом (узагальнююче слово).
2. Назви предмети, зображені на малюнку, одним словом (узагальнююче слово).
3. Назви, що або хто зображений на малюнку. Визнач, який звук є спільним у всіх назвах цих предметів.
4. Назви всі букви на картинці. Які позначають голосні звуки, а які - приголосні? Обери правильну відповідь.
(дві правильні відповіді)
5. Назви перші звуки у словах. Знайди ці букви на картинці. Обери тільки ті предмети, назви яких починаються тільки на ті звуки, букви яких зображено на малюнку.
(декілька правильних відповідей)
6. Назви предмет (аґрус ). Виділи голосом звук [ С ] і визнач його місце в слові (на початку, в середині чи в кінці слова).
7. Назви предмет (морозиво). Виділи голосом звук [ З ] і визнач його місце в слові (на початку, в середині чи в кінці слова).
8. Обери всі малюнки, на яких зображено предмети з короткими назвами.
(декілька правильних відповідей)
9. Обери всі малюнки, на яких зображено предмети з довгими назвами.
(декілька правильних відповідей)
10. Розглянь картинки. Добери слова протилежні за значенням (антоніми). Вибери правильне значення. Маленький, а протилежний за значенням хто?
11. Послухай описову загадку і спробуй її відгадати.
СІРИЙ, ТА НЕ ВОВК
ДОВГОВУХИЙ, ТА НЕ ЗАЄЦЬ
З КОПИТАМИ, ТА НЕ КІНЬ.
12. На якому малюнку зображено одного кота?
13. На якому малюнку зображено багато кавунів?
14. Знайди речення до малюнка, що складається з двох слів.
Друзі Олівці домовились записати слова, близькі за значенням, але один із них помилився. Покажи цеглинкою, який із них виявився неправим.
Підказка: Колір цеглинки співпадає із забарвленням Олівця.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома