Процес спонукання себе і інших до діяльності по досягненню особистих цілей або цілей підприємства.
Первинні потреби є по своїй природі є
Вторинні потреби по природі своїй є
П'ять основних типів потреб (фізіологічні, безпеки, соціальні, успіху, самовираження) утворюють ієрархічну структуру.
Для досягнення мотивації необхідно забезпечити вплив мотивуючих чинників - таких, як відчуття успіху, просування по службі, визнання з боку оточуючих, відповідальність, ріст можливостей.
Основні процесуальні теорії мотивації:
Людина спрямовує свої зусилля на досягнення якоїсь цілі тільки тоді, коли буде впевнена у великій можливості задоволення за цей рахунок своїх потреб або досягнення цілі.
Люди піддають суб'єктивній оцінці відношення винагороди до витрачених зусиль і порівнюють його з тим, що, як вони вважають, одержали інші робітники за аналогічну роботу.
Мотивація є функцією потреб, очікувань і сприйняття робітниками справедливої винагороди.
Процес забезпечення досягнення підприємницькою організацією своїх цілей.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома