ОУБ Тема 4. Бізнес-планування в системі управління бізнесом

Додано: 5 жовтня 2023
Предмет: Економіка, 4 клас
10 запитань
Запитання 1

Основна ціль бізнес-плану – переконливо довести майбутнім інвесторам його реалістичність і ефективність.


варіанти відповідей

вірно

не вірно

Запитання 2

За допомогою бізнес-плану моделюється система управління майбутнім бізнес-проектом

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Джерелами вхідної інформації для розроблення бізнес-плану є:


варіанти відповідей

власний досвід виробничої діяльності;

безпосередні контакти з діловими партнерами

статистичні дані про склад і тенденції розвитку галузі;

діяльність конкурентів тощо

Запитання 4

Складання бізнес-плану вимагає опрацювання трьох складових елементів:


варіанти відповідей

аналізу поточної інформації;

визначення рівня показників, якого планує досягти підприємство;

планування процесу поступового переходу від існуючого рівня до бажаного.

контролю за виконанням.

Запитання 5

Розроблення бізнес-плану – це процес моделювання майбутньої діяльності підприємства.


варіанти відповідей

вірно

не вірно

Запитання 6

Основні прийняті міжнародним суспільством методики написання бізнес-планів розроблені під егідою 

варіанти відповідей

ЮНІДО 

ООН

ОБСЄ

МінФіна

Запитання 7

Маркетинговий план складається з


варіанти відповідей

описання цілей маркетингу,

опису цільової аудиторії,

конкурентних переваг,

стратегії ціноутворення і тактики реклами.

Запитання 8

Система адресних завдань по випуску продукції певної номенклатури, асортименту, відповідної кількості й якості в певні терміни з оптимальним виробничим циклом, що забезпечує зростання виробництва.


варіанти відповідей

виробничий план

маркетинговий план

Запитання 9

Описуються рекламні матеріали і перелік маркетингових інструментів, які будуть використані в плані маркетингу. 

варіанти відповідей

тактика реклами

виробничий план

цільова аудиторія

конкурентні переваги

Запитання 10

Описується коротко аудиторія вашого бізнесу - це

варіанти відповідей

тактика реклами

виробничий план

цільова аудиторія

конкурентні переваги

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест