Ознаки небезпечних територій.Позначення небезпечних територій. Правила поведінки. Взаємодія з рятувальними службами.

Тест виконано: 624 рази
18 запитань
Запитання 1

Ознаки небезпечних територій:

варіанти відповідей

боєприпаси, що не вибухнули

мертва худоба, кістки тварин, одяг, речі, сліди крові

неприбраний урожай

пошкоджене асфальтне покриття

Запитання 2

До місця підвищеного ризику мінування відносяться:

варіанти відповідей

військові позиції

аеропорти, мости, заводи

транспортні маршрути

зруйновані будівлі та транспортні засоби, обладнання

Запитання 3

Якщо ви опинилися на замінованій території та виявили небезпечні предмети, то ви:

варіанти відповідей

огляните територію навколо ніг

підійдите до предмету та спробуєте його перемістити

засипите грунтом

повідомите про знахідку по телефону 101

Запитання 4

Знайшовши вибухонебезпечний предмет ви:

варіанти відповідей

зупинетесь та оглянете все навколо

попередите людей про небезпеку

повідомите за номерами 101,102

позначете місце небезпечної знахідки яскравою тканиною, камінням

Запитання 5

При виявленні вибухонебезпечних предметів, або предметів підозрілого характеру ви виконаєте правило:

варіанти відповідей

не чіпатимете

підійдете та будете роздивлятись

повідомите службу порятунку за номером 101

Запитання 6

До неофіційних позначень небезпечних територій відносять:

варіанти відповідей

зломані гілки

саморобна табличка з написом "Міна" або " Обережно міни"

банки, пляшки на палках, гілках

Запитання 7

Який з перелічених предметів є безпечним на територіях , де йдуть бойові дії:

варіанти відповідей

снаряд, який не розірвався;

дитяча іграшка, знайдена на дорозі;

іржава міна;

жоден з цих предметів.

Запитання 8

Які ознаки свідчать про те, що перед вами вибухонебезпечний предмет:

варіанти відповідей

батарейки чи акумулятори, прикріплені до предмета;

ізострічка, скотч, дроти, антени, які стирчать з предмета;

запах гасу чи хімічних речовин, цокання чи клацання з предметів;

будь-яка з цих ознак.

Запитання 9

Якщо ви знайшли предмет, схожий на мінометний снаряд, що з ним треба зробити:

варіанти відповідей

не чіпати його

знешкодити:

перенести далі від людей:

залити водою чи засипати землею.

Запитання 10

Який знак попереджає про те, що перед вами небезпечна територія:

варіанти відповідей

знак «Обережно, міни!»:

купка каміння:

мітки на деревах:

всі варіанти вірні

Запитання 11

В якому випадку міна буде безпечною:

варіанти відповідей

якщо вона іржава і виглядає старою:

вона завжди небезпечна і може вибухнути в будь-який момент;

якщо вона не вибухнула при першому доторканні;

якщо вона маленьких розмірів.

Запитання 12

Виберіть ознаки небезпечних зон:

варіанти відповідей

офіційні попереджувальні знаки;

неофіційні знаки;

поранені чи мертві тварини;

саморобні попереджувальні знаки, наприклад, купа каміння, стрічки на гілках;

багато легкових автомобілів;

розбиті, покинуті автомобілі і військова техніка.

Запитання 13

Ваші дії у випадку, якщо ви побачили попереджувальні знаки:

варіанти відповідей

негайно повернетесь назад дорогою, якою прийшли;

негайно повернетесь іншою дорогою;

переставите знаки і повернетесь назад;

приберете знаки.

Запитання 14

Типи мін за тактичним призначенням

варіанти відповідей

Смертельні

Попереджувальні

Протитранспортні

Протипіхотні

Запитання 15

Які бувають міни за характером ураження? (2 відповіді)

варіанти відповідей

Міни повного ураження

Фугасні

Осколкові

Розривні

Запитання 16

Що не можна робити під час обстрілів та бомбардувань?


варіанти відповідей

визирати у вікна та користуватися ліфтом;

знаходитись в бомбосховищі

 перебувати всередині чи поблизу автозаправки.

Запитання 17

Міна - вибухонебезпечний пристрій, призначений на знищення

варіанти відповідей

людини

транспорту

будівлі

Запитання 18

Що таке міна-пастка?

варіанти відповідей

Спеціальний вибуховий пристрій, який може бути замаскований під безпечні зовні предмети побуту 

Вистрибуюча міна

Снаряд каплеподібної форми, призначений для стрільби з гармат

Міна-розтяжка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест