На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. На яких проміжках ця функція зростає?
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. На яких проміжках ця функція спадає?
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–1; 1].
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–4; –3].
Знайдіть критичні точки функції y = 2x2 – 3
Знайдіть критичні точки функції y = x3 + 6x2
Знайдіть проміжки зростання функції y = 5 – 3x2
Знайдіть проміжки спадання функції y = x3 – 3x2 + 3
Функція y = f(x) неперервна в точці х0 = 1, причому f ‘(x) < 0 на проміжку (0; 1) і f ‘(x) > 0 на проміжку (1; 2). Чи є точка х0 = 1 точкою максимуму чи мінімуму?
Функція y = f(x) неперервна в точці х0 = 7, причому f ‘(x) > 0 на проміжку (0; 7) і f ‘(x) < 0 на проміжку (7; 10). Чи є точка х0 = 7 точкою максимуму чи мінімуму?
Знаки похідної функції y = f(x), визначеної на R, зображено на малюнку. Які з даних точок є точками мінімуму?
Знаки похідної функції y = f(x), визначеної на R, зображено на малюнку. Які з даних точок є точками максимуму?
Знайдіть точки екстремуму функції f(x) = x2 – 10x + 2.
Знайдіть точки екстремуму функції f(x) = 6x2 – 2x3 + 1.
Знайдіть точки мінімуму функції f(x) = x2 – 10.
Знайдіть точки максимуму функції f(x) = –x2 – 2x + 5.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома