У Чіпки Варениченка був (було)
У романі арешт Чіпки Варениченка є
Хто з персонажів твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», дізнавшись про страшний злочин Чіпки, іде до волості, щоб заявити на нього?
Василь Гнидка - прототип
Укажіть прізвище співавтора роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Від кого почув розповідь автор, яка потім лягла в основу роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Сюжетною основою для написання роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» став нарис
З пекучим докором на устах "Так оце та правда?"
На шлях морального падіння й кримінального злочину Чіпка стає після
Події, зображені в романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?", відбувалися
«Будинок з багатьма прибудовами і надбудовами» – цю характеристику роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» дано за
Прочитайте уривок з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
...любив бабу: душі не чув у їй. Що баба не скаже, усе послухає. А матері не любив і не слухав...
В уривку сказано про
Укажіть, кого з персонажів роману «Хіба ревуть волі, як ясла повні?» названо «польовою царівною»:
Панас Мирний започаткував в українській літературі жанровий різновид роману
У творі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" НЕ порушено проблеми
Матня, Лушня, Пацюк у творі-це
Історію свого батька Чіпка почув від ...
Кому з персонажів твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» належать слова: «Скрізь неправда… Скрізь!.. Живеш, нудишся, тратиш силу, волю, щоб куди заховатись від неї, втекти від неї, плутаєшся в темряві, падаєш, знову встаєш, знову простуєш, знову падаєш… коли б можна, — увесь світ виполонив, а виростив новий… тоді б, може, й правда настала!..»?
Прізвища Хрущ, Хрущов, Притика в романі мав
Хто були батьками польової царівни?
Назва твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"-перефразований вислів
Де народився Панас Мирний?
Хто з героїв " палкий, як порох, сміливий, як голодний вовк " :
Хто з героїв твору "найтрагічніша жіноча постать в українській літературі "
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома