1. Вкажіть, які історичні події змальовано у романі П. Куліша «Чорна рада»:
2. Жанр «Чорної ради» Пантелеймона Куліша:
3. Хто з героїв випадає з логічного ряду?
5. Підназва роману «Чорна рада» Пантелеймона Куліша:
6. Який троп використаний у наведеному уривку?
«Ідуть вони, аж бандура заговорила голосніше»
7. Укажіть провідну ідею твору П. Куліша «Чорна рада»:
9. Новаторство П. Куліша полягає в тому, що він:
10. Стиль, у якому написано «Чорну раду» Пантелеймона Куліша:
11. Кого було обрано гетьманом на Чорній раді в однойменному романі Пантелеймона Куліша?
12. Яке твердження хибне? Пантелеймон Куліш був:
13. З якою метою полковник Шрам залишає рідні місця і вирушає в дорогу (за романом «Чорна рада» Пантелеймона Куліша)?
14. Про кого з персонажів «Чорної ради» Пантелеймона Куліша сказано:
«…А він, ледачий, з усіма обнімається, да братається, да горілкою поїть…»?
15. Історичним джерелом, використаним П. Кулішем у сюжеті роману «Чорна рада», став:
16. Характеристика якого героя роману П. Куліша «Чорна рада» подана в таких рядках: «... здоровенний козарлюга. Пика широка, засмалена на сонці; сам опасистий; довга, густа чуприна, піднявшись перше вгору, спадала на ухо, як кінська грива; уси довгі, униз позакручувані аж на жупан ізвисали…»?
17. Що є композиційною основою роману «Чорна рада» П. Куліша?
18. Коли відбуваються події, описані у творі «Чорна рада» пантелеймона Куліша?
19. Кульмінаційна точка «Чорної ради» Пантелеймона Куліша:
20. Про кого із персонажів «Чорної ради» Пантелеймона Куліша сказано?
«Був він син паволоцького попа, по прізвищу Чепурного, учився в Київській братській школі, і вже сам вийшов був на попи. Як же піднялись козаки з гетьманом Остряницею, то він устряв до козацького війська; бо гарячий був чоловік…»
21. Тема твору «Чорна рада»:
22. Яку кару вигадав Сомко для Іванця у романі «Чорна рада» Пантелеймона Куліша?
23. Який різновид роману започаткував Пантелеймон Куліш в українській літературі?
24. Хто такий Шрам (за романом П. Куліша «Чорна рада»)?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома