Яка форма паразитизму характерна для неклітинних форм життя?
Які групи рослин мають найбільшу кількість паразитичних видів:
Серед паразитичних форм відносин є такі, за яких обов'язковою є загибель хазяїна:
З переліку оберіть одну з форм паразитизму:
Слово "паразит" походить від грецького "parasites" та перекладається як
Взаємовідносини між організмами різних видів, при яких один організм використовує іншого, як джерело живлення і середовище існування, завдаючи йому шкоди, називається
Гельмінтозами називаються захворювання, які викликаються
Як називається хвороба, що виникає викликана вошами:
Щоб уникнути зараження паразитичними черв’яками (декілька відповідей):
Визнач форму паразитизму, де один організм обов'язково розвивається тільки на одному якомусь хазяїні
Прочитайте текст. Визначте, як називають групу парзитів даних організмів.
"Кордицепс однобокий (Ophiocordyceps unilateralis) — вид паразитичних аскомікотових грибів порядку Гіпокрейні (Hypocreales) класу Сордаріоміцети (Sordariomycetes), що вражає мурах та призводить до їхньої загибелі. Спора гриба проростає в тілі комахи, утворюючи грибницю"..
Існують водорості, які оселяються в клітинах морських тварин – коралових поліпів. Без цих водоростей корали не змогли б утворювати свій потужний скелет. Вони.використовують як основні, так і побічні продукти фотосинтезу - органічні речовини і кисень Клітини водоростей, у свою чергу, знаходять у клітинах коралів захист від несприятливих впливів навколишнього середовища й отримують від тварин вуглекислий газ- необхідні для фотосинтезу та з'єднання азоту і фосфору. Такі біотичні зв'язки є прикладом.....
Організми, що живуть на поверхні тіла організма-хазяїна
Організми, що живуть всередині тіла хазяїна
Явище, за якого хазяїн певного паразита є паразитом іншого організму
Комарі це -
Кліщі це-
Гаусторії це орган
Плодючість паразитичних організмів
Гніздовий паразитизм є проявом
Укажіть паразита шкіри людини:
Організми, що живуть на поверхні тіла організма-хазяїна
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома