На циліндрі шприца об*ємом 20 мл найближча до конуса для насадки голки цифра 10,кількість поділок між конусом для насадки голки і цією цифрою -5.
Визначіть "ціну" поділки даного шприца:
Парентеральне введення ліків-це:
Ємкість шприца буває вся,окрім:
Виберіть шприц спеціального призначення:
Виберіть голку спеціального призначення:
Ціна однієї поділки туберкулінового шприца відповідає:
Виберіть призначення голки Біра:
Виберіть шприц для виконання вутрішньовенної ін"єкції:
Введення лікарського препарату поза травним шляхом-це:
Виберіть шприц та голку для виконання підшкірної ін"єкції:
Недоліки парентерального введення всі,окрім:
Виберіть голку для виконання внутрішньом"язової ін"єкції:
Шприц Жане застосовують:
Виберіть шприц для виконання внутрішньошкірної ін"єкції:
На лікуванні знаходиться хворий,якому лікар призначив лабораторне дослідження крові,яку необхідно взяти із вени хворого.
За допомогою якого шприца і голки можна виконати призначення лікаря:
На лікуванні знаходиться хворий, з підозрою на туберкульоз.Лікар призначив хворому виконати пробу Манту.
Який шприц необхідно приготувати для виконання призначення лікаря:
На лікуванні знаходиться хворий,якому лікар призначив внутрішньошкірну пробу на індивідуальну чутливість до антибіотика.
Який шприц і голку слід застосувати,щоб виконати призначення лікаря:
На лікуванні знаходиться хворий,якому лікар призначив 3 мл лікарського препарату.,який необхідно ввести внутрішньом"язово.
Який шприц і голку необхідно приготувати,щоб виконати призначення лікаря:
Інсуліновий шприц використовують для:
Виберіть режим стерилізації шприців та голок в сухожаровій шафі:
Виберіть введення ліків,які можна ввести, шляхом ін*єкції:
Вибір шприца для ін*єкції залежить від:
На циліндрі шприца об*ємом 5 мл, найближча до конуса для насадки голки цифра 1,кількість поділок між конусом для насадки голки і цією цифрою -2.
Визначіть "ціну" поділки даного шприца:
Виберіть переваги парентерального введення ліків:
Виберіть шприц спеціального призначення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома