Пайтон графічний інтерфейс

Додано: 20 грудня 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 198 разів
18 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

Бібліотека tkinter має:

варіанти відповідей

стандартний набір операторів 

стандартний набір символів 

стандартний набір процедур 

 стандартний набір об’єктів 

Запитання 3

Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:

варіанти відповідей

свій атрибут 

свій клас 

свій словник 

свій виняток

Запитання 4

Конструктор має таку загальну структуру:

варіанти відповідей

<ім’я змінної>=<назва класу>[(параметри)] 

<ім’я змінної>=<назва об’єкту> 

 <ім’я змінної>=<назва класу>(параметри) 

<ім’я змінної>=<назва об’єкту>[(параметри)] 

Запитання 5

Інструкція для створення головного вікна має таку структуру:

варіанти відповідей

root = Tk [] 


root Tk 

root = Tk() 

root = Tk {} 

Запитання 6

Для виклику функції опрацювання події необхідно:

варіанти відповідей

зв’язати функцію із самою подією 

зв’язати функції з модулем 

зв’язати функцію з будь-яким об’єктом 

зв’язати функцію з кнопкою Button 

0 учнів

0%

Запитання 7

За допомогою інструкції root.mainloop():



варіанти відповідей

на головному вікні відображується об’єкт 

на головне вікно виводиться результат 

головне вікно закривається 


головне вікно відображується на екрані 

Запитання 8

В інструкції конструктора створення кнопки:Позначте одну правильну відповідь.<змінна>Button[(параметр1, параметр2, параметр3,…)] батьківським параметром може бути:

варіанти відповідей

перший параметр 

останній параметр 

будь-який параметр 

батьківського параметру не існує 


Запитання 9

За допомогою інструкці: <змінна>=Label (root, параметр1, параметр2):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у головному вікні 

створюється напис на екрані 

напис набуває необхідне значення 

Запитання 10

Перемикачі призначені для:

варіанти відповідей

вибору першого режиму із запропонованих 

вибору довільної кількості запропонованих режимів 

вибору одного з декількох запропонованих режимів 

вибору не більше двох режимів із запропонованих

Запитання 11

Фрейми використовуються для:

варіанти відповідей

об’єднання надписів у групи 

організації віджетів всередині вікна

виділення об’єктів одного типу 

розміщення об’єктів в алфавітному порядку

Запитання 12

Діалогові вікна можуть використовуватися для:

варіанти відповідей

виконання функцій 


управління об’єктами 

виведення повідомлень користувачу 

виконання програм 

Запитання 13

Для створення полотна у головному вікні використовуються інструкції:

варіанти відповідей

<змінна>=Canvas (root, [параметри]) 

<змінна>=Canvas (root, параметри) 

<змінна>=Canvas 

<змінна>=Canvas [(root, параметри)] 

Запитання 14

Для створення прямокутника використовується метод:

варіанти відповідей

create_rectangle () 

create_poligon () 

create_line() 

create_oval () 

Запитання 15

У методі create_arc () параметр ARC означає, що буде створено:

варіанти відповідей

дуга 

сектор 

кут 

сегмент

Запитання 16

Який бібліотеку модулів потрібно підключити, щоб відобразити вікно повідомлень

варіанти відповідей

import datetime

tkinter import *

from tkinter.MessageBox import *

import random

Запитання 17

Прапорці призначені для: 

варіанти відповідей

вибору першого режиму із запропонованих 

вибору довільної кількості запропонованих режимів 

вибору одного з декількох запропонованих режимів 

вибору не більше двох режимів із запропонованих 

Запитання 18

Для створення многокутника використовується метод:

варіанти відповідей

create_rectangle () 

create_poligon () 

create_line() 

create_oval () 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест