Пайтон

Додано: 12 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 274 рази
15 запитань
Запитання 1

Комп'ютерна програма — це

варіанти відповідей

алгоритм, який записано мовою програмування.

набір ключових слів, із яких утворюються команди.

набір всіх файлів, необхідних для створення проєкту.

Запитання 2

Використання символів, що не входять до алфавіту мови програмування, викликає

варіанти відповідей

синтаксичну помилку.

логічну помилку.

символьну помилку.

Запитання 3

Алгоритм — це

варіанти відповідей

набір команд, записаних мовою програмування

послідовність вказівок для розв’язування задачі.

правила розв’язування задачі.

Запитання 4

Синтаксис мови — це

варіанти відповідей

сукупність правил виконання команд, записаних мовою програмування.

сукупність правил побудови команд мови програмування

літери латинського алфавіту, цифри, знаки арифметичних операцій, спеціальні символи, ключові слова мови

Запитання 5

Для створення мовою Python проєкту з вікнами слід приєднати модуль командою

варіанти відповідей

from random import*

from turtle import *

from tkinter import *

Запитання 6

Щоб відкрити вікно програми у середовищі Thonny Python, потрібно виконати команду 

варіанти відповідей

File/New File

File/ Save As

Run/Check Module

Запитання 7

Щоб задати заголовок графічного вікна програми, потрібен оператор

варіанти відповідей

print ('Графічна програма')

root.title ('заголовок')

win = Tk()

Запитання 8

Графічний інтерфейс — це

варіанти відповідей

організація взаємодії людини і комп’ютера в текстовому режимі.

побудова зображень графічними методами.

організація взаємодії людини і комп’ютера з використанням графічних компонентів.

Запитання 9

Фрагменти програмного коду, які вбудовані безпосередньо в елемент керування і викликають ту чи іншу дію компоненту мають назву

варіанти відповідей

значення.

властивості

методи.

Запитання 10

Обробник події — це

варіанти відповідей

зміна властивостей елемента керування.

послідовність операторів, які виконуються людиною.


іменований блок коду, який виконується у відповідь на деяку подію.

Запитання 11

Для виведення текстових повідомлень використовується компонент класу

варіанти відповідей

Entry

Button

Label

Запитання 12

Компонент Button застосовується для


варіанти відповідей

відображення малюнків.

виведення тексту.

запуску або закінчення певного процесу.

 

Запитання 13

Створено об'єкт класу Button:

but1=Button(text="Клацни мене", bg="yellow", fg="red")

but1.pack()


Вибери зі списку властивість, значення якої задає атрибут bg  

 

варіанти відповідей

Колір символів

Колір фону кнопки

Колір меж об'єкта

Запитання 14

Створено об'єкт класу Button:

but1=Button(text="Клацни мене", width=4, height=2, bg="yellow", fg="red")

but1.pack()


Вибери зі списку властивість, значення якої задає атрибут font.  

варіанти відповідей

Значення властивостей шрифту

Програмне ім'я об'єкта

Tекст на кнопці

Запитання 15

Створено об'єкт класу Button:

but1=Button(text="Клацни мене")

but1.pack()


Познач рядок, у якому наведено, що означає but1.

варіанти відповідей

Tекст на кнопці

Bідступ верхньої межі кнопки від верхньої межі вікна.

Програмне ім'я об'єкта

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест