Пайтон, анімація та ооп

Додано: 30 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Копія з тесту: Пайтон, анімація та ооп
Тест виконано: 31 раз
12 запитань
Запитання 1

Виберіть способи роботи у мові Пайтон з графікою.

варіанти відповідей

модуль turtle

модуль tkinter

модуль tkinder

модуль draw

Запитання 2

Графічні методи модуля tkinter дозволяють:

варіанти відповідей

сворювати малюнки з геометричних фігур

відображати зображення з файлів

створювати нові графічні файли

сворювати малюнки з окремих точок

Запитання 3

Як називається об'єкт класу Canvas, який входить до модуля tkinter, на якому ми можемо малювати

варіанти відповідей

полотно

сцена

коордитна сітка

аркуш

фон

Запитання 4

Якого кольору полотно для малювання по замовчуванню?

варіанти відповідей

сіре

біле

жовте

бежеве

Запитання 5

Скількох вершин потрібно задати координати, щоб намалювати прямокутник?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 6

Яка команда намалює коло?

варіанти відповідей

canvas.create_oval(10,10,50,50)

canvas.create_circle(10,10,50,50)

canvas.create_krug(10,10,50,50)

canvas.createoval(10,10,50,50)

Запитання 7

Які формати графічних файлів не відображаються заcобами tkinter?

варіанти відповідей

gif

jpg

png

bmp

Запитання 8

Виберіть методи, не призначені для переміщення об'єкта полотном:

варіанти відповідей

canvas.move()

tk.update()

time.sleep()

canvas.create_rectangle()

canvas.pack()

Запитання 9

Виберіть події, для яких можна запрограмувати рух об'єкта

варіанти відповідей

рух миші

натискання "Стрілка вгору"

натискання "Стрілка вниз"

натискання "Стрілка вліво"

Запитання 10

Завдяки чому створюється ілюзія руху з використанням графічних файлів?

варіанти відповідей

має бути декілька зображень з різними фазами руху

встановлюється тривалість кадру

послідовно завантажуються зображеня на полотно

Запитання 11

Виберіть правильні твердження

варіанти відповідей

Метод __initial__ - конструктор класу

Об'єкт - це інструкція зі створення екземплярів

Методи - це дії, які можуть виконувати об'єкти класу

програма - це сукупність об'єктів, які взаємодіють в ООП

Запитання 12

Вкажіть, що не відноситься до принципів ООП (об'єктно-орієнтованого програмування)

варіанти відповідей

інкапсуляція

поліморфізм

успадкування

розмежування

алгоритмізація

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест