8 клас Пайтон, графічний інтерфейс.

Додано: 13 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
11 запитань
Запитання 1

Для створення кнопки в середовищі програмування Python використовується об’єкт типу …

варіанти відповідей

bind

 label

 geometry

 button

Запитання 2

Що означає властивість кнопки text?

варіанти відповідей

 Колір фону

 Колір символів тексту

 Текст на кнопці

 Ширина кнопки

 Висота кнопки

 Шрифт символів тексту на кнопці

 Стан кнопки

Запитання 3

Що означає властивість кнопки width?

варіанти відповідей

Колір символів тексту

 Текст на кнопці

 Ширина кнопки

 Висота кнопки

 Шрифт символів тексту на кнопці

 Колір фону

Стан кнопки

Запитання 4

Створити вікно (форму):

варіанти відповідей

назва_вікна=Tk()

назва_вікна.mainloop()

назва_вікна.resizable(x,y)

назва_вікна=Label()

Запитання 5

Які атрибути відповідають за зовнішній вигляд кнопки?

варіанти відповідей

text

width

height

bg

root

button

Запитання 6

Як виглядає кнопка, створена з такими значеннями атрибутів:

btn=Button(root,.text='Натисни мене',width=20, height=2, bg='blue',fg='white')

варіанти відповідей

колір кнопки - чорний

колір тексту кнопки - білий

ширина кнопки - 20

стрибає

Запитання 7

Для встановлення геометричних форм вікна використовують конструкцію:

варіанти відповідей

root.geometry('800x400')

root['bg'] = 'green'

button1['width'] = '30'

label['width'] = '40'

Запитання 8

Для встановлення кольору фону вікна використовують конструкцію:

варіанти відповідей

label['height'] = '8'

root['bg'] = 'green'

label['text'] = 'Ми вивчаємо мову програмування Python!'

button1['fg'] = 'white'

Запитання 9

Для встановлення ширини кнопки використовують конструкцію:

варіанти відповідей

root.geometry('800x400')

button1['bg'] = 'blue'

label['width'] = '40'

button1['width'] = '30'

Запитання 10

from tkinter import * служить для:

варіанти відповідей

Імпортування модуля Tkinter для додавання графічних об'єктів

Для встановлення геометричних форм вікна

Для встановлення кольору фону

Для додавання вікон

Запитання 11

Створення події клацання один раз лівою клавішею миші

варіанти відповідей

def click ():

button2.pack()

button2.bind('<Motion>', move)

  label['fg'] = 'yellow'

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест