Педагогічна ситуація.

Додано: 8 листопада 2023
Предмет:
7 запитань
Запитання 1

Що відбулося на уроці?

варіанти відповідей

Коля С. відповідав біля дошки, але помилившись, заплутався та зупинився.

Багато інших учнів виявили бажання відповісти.

Вчителька спочатку зупиняла інших учнів, але потім дозволила виправляти та доповнювати Колю.

Коля далі заплутувався і, нарешті, зовсім замовк

Запитання 2

Чому вчителька зупиняла інших учнів на початку?

варіанти відповідей

Можливо, вона хотіла дати Колі можливість самостійно розв'язати труднощі та подолати помилку.

Інша відповідь.

Запитання 3

Чому вчителька змінила своє рішення і дозволила іншим учням втручатися?

варіанти відповідей

Можливо, вона розуміла, що Колі потрібна допомога та підтримка від однокласників.

Інша відповідь.

Запитання 4

Чому Коля зупинився та врешті-решт не зміг продовжити відповідь?

варіанти відповідей

Можливо, він відчув стрес чи невпевненість через помилку та негативну реакцію вчителя.

Інша відповідь.

Запитання 5

Яке рішення прийняла вчителька в кінці уроку?

варіанти відповідей

Інша відповідь.

Вчителька поставила Колі оцінку "5" у журнал.

Запитання 6

Як ви оцінюєте дії вчителя в даній ситуації?

варіанти відповідей

Початкова зупинка інших учнів: Може бути сприйнята як спроба дати Колі можливість самостійно вирішити труднощі та подолати помилку. Однак, це також може викликати стрес чи невпевненість у Колі.

Дозвіл іншим учням втручатися: Зміна підходу вчительки може свідчити про її готовність враховувати потреби та допомагати учням взаємодіяти та вчитися один від одного.

Поставлення оцінки "5": Може бути розглянуте як стримане або строге рішення, враховуючи труднощі, з якими зіткнувся учень.

Своя думка.

Запитання 7

Як ви оцінюєте дії Колі в даній ситуації?

варіанти відповідей

Помилка та заплутування: Нормальний аспект навчання, і важливо, щоб учні відчували, що помилки — це частина процесу вивчення.

Зупинка та замовчування: Може бути результатом стресу або невпевненості. Важливо створювати клімат, де учні відчуваються комфортною зізнаватися в помилках та звертатися за допомогою.

Своя думка.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест