12.10.6 кл.Контрольна робота №2.Перетворення виразів.

Додано: 12 жовтня 2023
Предмет: Математика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

- 8 є коефіцієнтом виразу

варіанти відповідей

7b;

–8t

–8a⋅2

8tс

Запитання 2

Зведи подібні доданки:

2y + 3y – 9y.

варіанти відповідей

– 4y3

– 14y

4y

– 4y

Запитання 3

Спрости вираз: 8a – 4a + 6b – 6b – 2a.

варіанти відповідей

2a

14a + 12b

–16a – 12b

–10a – 2b

Запитання 4

Розкрийте дужки

+ (– 2х + 3у - 5) = 

варіанти відповідей

2х + 3у + 5

–2х - 3у -

–2х + 3у - 5

2х - 3у +

Запитання 5

Розкрийте дужки

2·(3а–7) =

варіанти відповідей

 6а - 7

 3а - 14

3а - 7

6а - 14

Запитання 6

Знайди значення виразу (спочатку відкрий дужки, дотримуючись вивчених правил):

3(6с - 11p + 23) - (10c - 13p -35) - 4⋅(2c -5p +1) =

варіанти відповідей

146

60p +24c +146

100

14c +12p +100

-100

Запитання 7

Обчисли: -4⋅(-72)⋅(-25)=

варіанти відповідей

-720

7200

-7200

720

Запитання 8

Яке з чисел найменше?

варіанти відповідей

(-3)3

(-6)3

(-6)2

(-3)2

Запитання 9

Помнож суму чисел -32 і 17 на менше з них та знайди значення виразу

варіанти відповідей

-480

480

255

-255

833

-833

Запитання 10

Обчисли: -48:(11-27)=

варіанти відповідей

1

-3

3

-1

Запитання 11

Обчисли: -6(49+(-69)):(-12⋅(-2))=

варіанти відповідей

8

-8

-5

5

Запитання 12

Розв"яжи рівняння: х:(-16)=-8

варіанти відповідей

2

-2

128

-128

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест