Перевірка ДЗ-Урок 13

Додано: 30 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 20 разів
10 запитань
Запитання 1

Задача про знаходження екстремума (мінімума або максимума) дійсної функції у деякій області називається …

варіанти відповідей

Оптимізаційною задачею


Дискретною задачею


Багатоваріантною задачею


Інтервальною задачею


Запитання 2

Вкажіть ім’я українського вченого котрий розробив програмно-методичний комплекс GRAN.

варіанти відповідей

Мирослав Жалдак


Віктор Глушков


Лебедєв Сергій


Єршов Андрій


Анатолій Анісімов


Запитання 3

Вкажіть елемент вікна програми Gran-1 котрий продемонстрований на малюнку: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

вікно об’єктів


вікно графіка


вікно відповідей


робоча область


Запитання 4

Вкажіть елемент вікна програми Gran-1 котрий продемонстрований на малюнку: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

декартові координати

полярні координати


побудувати графік


створити об’єкт


автоматичний масштаб


Запитання 5

Вкажіть елемент вікна програми Gran-1 котрий продемонстрований на малюнку: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

декартові координати

полярні координати

побудувати графік

створити об’єкт

автоматичний масштаб

Запитання 6

Вкажіть елемент вікна програми Gran-1 котрий продемонстрований на малюнку: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

декартові координати

полярні координати

побудувати графік

створити об’єкт

автоматичний масштаб

Запитання 7

Користуючись вбудованим калькулятором в програмі Gran-1 вкажіть значення продемонстрованої клавіши: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

знаходження значення натурального логарифма

знаходження значення логарифма з довільною основою

знаходження значення кореня числа


модуль числа


піднести до степеня


Запитання 8

Користуючись вбудованим калькулятором в програмі Gran-1 вкажіть значення продемонстрованої клавіши: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

знаходження значення натурального логарифма

знаходження значення логарифма з довільною основою

знаходження значення кореня числа


модуль числа


піднести до степеня


Запитання 9

Користуючись вбудованим калькулятором в програмі Gran-1 вкажіть значення продемонстрованої клавіши: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

знаходження значення натурального логарифма

знаходження значення логарифма з довільною основою


знаходження значення кореня числа


модуль числа


піднести до степеня


Запитання 10

Користуючись вбудованим калькулятором в програмі Gran-1 вкажіть значення продемонстрованої клавіши: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть по ньому)

варіанти відповідей

знаходження значення натурального логарифма


знаходження значення логарифма з довільною основою

знаходження значення кореня числа

модуль числа


піднести до степеня


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест