Тест для перевірки вміння застосовувати теорію з тем "Теорема Фалеса" та "Середня лінія трикутника"
На малюнку A1B1 || A2B2 || A3B3,
А1А2 = A2A3,
А1А2 : B1B2 = 2 : 3,
А2А3 = 5 см.
Знайдіть В2В3.
На малюнку A1B1 || A2B2 || A3B3,
B1B2 = B2B3 = 8 см,
А1А2 = 6 см.
Знайдіть А2А3
На малюнку A1B1 || A2B2 || A3B3,
СА1 = А1А2
СА1 :СВ1= 7 : 4,
А1А2 – B1B2 = 6 см.
Знайдіть СА1.
Яка з наведених рівностей має виконуватись, щоб чотирикутник АВСD можна було описати навколо кола?
Навколо чотирикутника АВСD описано коло. Знайдіть кут C, якщо кут A=140°.
Точка О – центр кола, кут АВС = 30°. Знайти кут АКС
Точка О – центр кола, кут АВС = 30°. Знайти кут АОС
Точка О – центр кола, кут АВС = 30°. Знайти кут АОВ
Навколо якого чотирикутника можна описати коло?
Сторони чотирикутника АВСD дорівнюють АВ = 13 см, ВС = 10 см, СD = 9 см. Знайдіть сторону AD.
Оберіть усі правильні твердження.
Знайдіть периметр трикутника, якщо його середні лінії дорівнюють 7 см, 8 см, 10 см.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома