періодичне оцінювання 9 розвивальне навчання)

Додано: 22 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 25 разів
5 запитань
Запитання 1

1.   Знайди форми слів, у яких відбулося позиційне чергування голосних звуків:

варіанти відповідей

[дим] – [д’ім];

[клен] – [клéни];

[млин] – [млиенú].

Запитання 2

   Знайди рядок, у всіх словах якого є орфограми слабкої позиції звука:

варіанти відповідей

равлик, день, книга

пиріг, півень, морозиво

липень, рись, цукерка; 

Запитання 3

  Знайди рядок слів без орфограм:

варіанти відповідей

море, кіт, річка

вікно, музей, зошит

яблуко, Харків, квітка.

Запитання 4

 Знайди рядок, у всіх словах якого є орфограми слабкої позиції звука.

варіанти відповідей

[пухкúй], [зуб], [брат];

[бород’бά], [р’уґзáк], [лéхко];

[д’óхт’у], [зάгадка], [стéжка].

Запитання 5

  Знайди рядок слів, які можна записати по слуху.

варіанти відповідей

[знах’ідка], [воґзáл], [дуб];

[ґедз’], [гр’άдка], [гóлуб]; 

[прάска], [гриб], [молод’бά]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест