ПД на інструкторський методичний 2023

Додано: 18 червня 2020
Предмет: Основи здоров’я
14 запитань
Запитання 1

Скільки модулів в базовій Программі з ПД?

варіанти відповідей

9

10

11

12

Запитання 2

Яка оптимальна кількість для учасників тренінгу?

варіанти відповідей

до 8

до 14

навчаємо всих скільки є))

Запитання 3

Яка головна мета тренінгу з ПД?

варіанти відповідей

Процесс проведення тренінгу.

Формування навичок надання першої допомоги.

Інформативність для населення.

Запитання 4

Скільки стадій розвитку групи?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 5

Яку частину тренінгу з ПД займає практика?

варіанти відповідей

50%

60-80%

10%

Запитання 6

За якими сертифікованими Програмами ми навчаємо населення навичкам надання ПД?

варіанти відповідей

4 години, 8 годин, 12 годин.

6 годин, 12 годин, 48 годин.

Запитання 7

Яким документом регламентовано діяльність з ПД ТЧХУ?

варіанти відповідей

Статут ТЧХУ.

Положення про систему організації навчання населення навичкам надання першої допомоги.

Запитання 8

Вкажіть вірну послідовність освітньої прогресії слухача під час тренінгу:

1.застосування,

2.упізнавання,

3.вивчення.

варіанти відповідей

1, 2, 3.

3, 2, 1.

1, 3, 2.

3, 1, 2.

2, 3, 1.

Запитання 9

В модулі "Кровотеча" базової Програми ми розглядаємо ______ тем. Вкажіть, будь ласка, кількість тем.

варіанти відповідей

2

3-4

5

6

Запитання 10

Скільки модулів базової Програми проводяться в 3-етапному показі?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Скільки станів ми розглядаємо в модулі "Інші невідкладні стани"?

варіанти відповідей

11

9

10

8

Запитання 12

Які форми навчання в ПД ми використовуємо?

варіанти відповідей

Лекції.

Обговорення.

Семінар.

Майстер-клас.

Дискусія.

Тренінг.

Запитання 13

Які методи із запропонованих ми використовуємо під час проведення тренінгу?

варіанти відповідей

Повідомлення.

Ігрова ситуація.

Демонстрація.

Практична робота.

Лекція.

Інтерактив.

Відеопрезентація.

Бесіда.

Запитання 14

Методи оцінки слухача бувають-

варіанти відповідей

Суб'єктивні (подобається/не подобається).

Оцінка засвоєння практичних навичок та теоретичних знань.

Усні, письмові (опитування, тестування).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест