Скільки модулів в базовій Программі з ПД?
Яка оптимальна кількість для учасників тренінгу?
Яка головна мета тренінгу з ПД?
Скільки стадій розвитку групи?
Яку частину тренінгу з ПД займає практика?
За якими сертифікованими Програмами ми навчаємо населення навичкам надання ПД?
Яким документом регламентовано діяльність з ПД ТЧХУ?
Вкажіть вірну послідовність освітньої прогресії слухача під час тренінгу:
1.застосування,
2.упізнавання,
3.вивчення.
В модулі "Кровотеча" базової Програми ми розглядаємо ______ тем. Вкажіть, будь ласка, кількість тем.
Скільки модулів базової Програми проводяться в 3-етапному показі?
Скільки станів ми розглядаємо в модулі "Інші невідкладні стани"?
Які форми навчання в ПД ми використовуємо?
Які методи із запропонованих ми використовуємо під час проведення тренінгу?
Методи оцінки слухача бувають-
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома