Перша і друга ознака рівності трикутників

Додано: 22 листопада 2022
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 176 разів
22 запитання
Запитання 1

За якою ознакою рівні трикутники на малюнку?

варіанти відповідей

за двома сторонами

за стороною та двома прилеглими до неї кутами

за двома сторонами і кутом між ними

за трьома кутами

Запитання 2

У трикутнику АВС відрізок BD – медіана . AС = 10 см, АВ=15см. Знайдіть довжину відрізка AD.

  

варіанти відповідей

 5 см

  10 см

  20 см

15 см

Запитання 3

Два трикутника рівні за стороною та двома прилеглими до неї кутами. За якою ознакою рівності трикутників, ці трикутники рівні?

варіанти відповідей

І ознакою

ІІ ознакою

ІІІ ознакою

Визначити неможливо

Запитання 4

Трикутник - це

варіанти відповідей

геометрична фігура, що складається із трьох точок і трьох відрізків


геометрична фігура, що скдадається із трьох точок, трьох відрізків і трьох кутів


геометрична фігура, що складається із трьох точок, які не лежать на одній прямій, і відрізків, які зєднують ці точки


Запитання 5

Відрізок ,що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони називається

варіанти відповідей

бісектриса

висота

медіана

Запитання 6

Відрізок,що сполучає вершину трикутника з точкою протилежної сторони і ділить кут навпіл, називається

варіанти відповідей

медіана

бісектриса

висота

Запитання 7

Перпендикуляр,проведений з вершини трикутника до прямої,що містить його протилежну сторону,називають


варіанти відповідей

висота

медіана

бісектриса

Запитання 8

Чому дорівнює кут А трикутнка АОВ ?

варіанти відповідей

800

400

600

300

Запитання 9

Промінь OC - бісектриса < AOB . ∠ BOC=32⁰. Знайдіть градусну міру ∠AOB.

варіанти відповідей

32⁰

16⁰

58⁰

64⁰

Запитання 10

∠АОС = 800. ОВ - бісектриса даного кута. Знайти ∠СОВ.

варіанти відповідей

400

800

1600

200

Запитання 11

Чи можна стверджувати, що трикутники на малюнку  рівні між собою?

варіанти відповідей

Так, за І ознакою рівності трикутників

Так, за ІІ ознакою рівності трикутників

Ні, стверджувати, що трикутники рівні, неможливо

Запитання 12

Чи можна стверджувати, що трикутники на малюнку  рівні між собою?

варіанти відповідей

Так, за І ознакою рівності трикутників

Так, за ІІ ознакою рівності трикутників

Ні, стверджувати, що трикутники рівні, неможливо

Запитання 13

Чому дорівнює кут N?

варіанти відповідей

70⁰

50⁰

55⁰

110⁰

Запитання 14

Чому дорівнює кут N?

варіанти відповідей

100⁰

65⁰

130⁰

80⁰

Запитання 15

Чому дорівнює кут А?

варіанти відповідей

14⁰

52⁰

104⁰

34⁰

Запитання 16

Який трикутник називають рівнобедреним?

варіанти відповідей

У якого три сторони рівні

У якого три кути рівні

У якого дві сторони рівні

У якого три сторони різні

Запитання 17

Оберіть правильне твердження

варіанти відповідей

У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні

У рівнобедреному трикутнику три рівні

У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, є висотою трикутника

У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, є медіаною трикутника

Запитання 18

Вкажіть неправильне твердження

варіанти відповідей

У трикутнику проти рівних сторін лежать рівні кути

У рівносторонньому трикутнику бісектриса, висота і медіана, проведені з однієї вершини, збігаються

У різносторонньому трикутнику всі кути рівні

У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні

Запитання 19

Оберіть правильне твердження

варіанти відповідей

У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні

У рівносторонньому трикутнику всі кути різні

У рівнобедреному трикутнику дві сторони рівні

У різносторонньому трикутнику всі сторони рівні

Запитання 20

Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, якщо основа - 7см, а бічна сторона - 8см

варіанти відповідей

22 см

23 см

15 см

56 см

Запитання 21

Периметр рівностороннього трикутника - 42 см. Знайдіть його сторону

варіанти відповідей

15 см

18 см

14 см

14 дм

Запитання 22

Бічна сторона рівнобедреного трикутника - 12см, а периметр - 32см. Знайдіть його основу.

варіанти відповідей

20 см

8 см

10 см

44 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест