Перша та друга ознаки рівності трикутників . Самостійна робота № 4 .

Додано: 13 грудня 2023
Предмет: Геометрія, 7 клас
11 запитань
Запитання 1

Трикутник - це

варіанти відповідей

геометрична фігура, що складається із трьох точок і трьох відрізків

геометрична фігура, що складається із трьох точок, які не лежать на одній прямій, і відрізків, які сполучають ці точки

 геометрична фігура, що скдадається із трьох точок, трьох відрізків і трьох кутів

 Жодна з відповідей не є вірною

Запитання 2

Відомо, що ΔАВС = ΔА1В1С1. За якою ознакою ці трикутники рівні?

варіанти відповідей

ǀ

ǀǀ

ǀǀǀ

Запитання 3

Відомо, що ΔАВС = ΔА1В1С1. За якою ознакою ці трикутники рівні?

варіанти відповідей

ǀ

ǀǀ

ǀǀ

Запитання 4

На малюнку протилежним кутом до сторони ВС є кут...

варіанти відповідей

 С

 В

 А

Запитання 5

На малюнку виберіть сторони, які є прилеглими до кута С.

варіанти відповідей

 ВС та АС

 АВ та ВС

 АС та АВ

Запитання 6

У ΔАВС АВ = СВ , ∠А = ∠С . Точка М - середина сторони АС . Знайдіть ∠АВМ , якщо ∠СВМ = 250 .

варіанти відповідей

250

500

150

1000

Запитання 7

За якою ознакою рівні трикутники ABC і KMN ?

варіанти відповідей

 першою

 другою

 третьою

Запитання 8

Дві фігури називаються рівними, якщо вони

варіанти відповідей

 мають рівні периметри

 суміщаються при накладанні

мають рівні площі

 мають одинакову форму

Запитання 9

Як визначити другу ознаку рівності трикутників?

варіанти відповідей

за двома сторонами

 за двома сторонами і кутом між ними

 за стороною та двома прилеглими до неї кутами

 за трьома кутами

Запитання 10

трикутник називається рівнобедреним...

варіанти відповідей

якщо в нього дві сторони рівні

якщо в нього три сторони пропорційні

якщо в нього всі сторони рівні

якщо в нього всі кути рівні

Запитання 11

Рівні сторони рівнобедреного трикутника називають__________, а його третю сторону____________

варіанти відповідей

рівнобедреними сторонами, основа

бічними сторонами, основа

відрізками, основою

вершинами, основою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест