Друга світова війна розпочалася нападом
Укажіть, яка битва стала переломною під час Другої світової війни
Яка країна на початку ХХ ст. визначила свої зовнішньополітичні пріоритети таким чином:
"... твердо приймаються такі завдання на найближчі роки:
1) приєднати західні землі та належною поступовістю викорінити тут мазепинський дух;
2) заволодіти протоками, які мають для нас виключно стратегічне значення для виходу нашого флоту з Чорного моря до Середземного"?
Проголошення Універсалу про об'єднання УНР та ЗУНР в єдину державу відбулося
Для якого року були характерні події, описані в уривку з історичного джерела:
"У селі Копилів Сокальського повіту Львівського воєводства знищено приміщення читальні, подерто бібліотечні книжки і портрети Шевченка і Франка. Після знищення читальні установлено людей перед читальнею і змушено їх кричати : "Хай живе Пілсудський!"...
Радянський льотчик часів Другої світової війни, тричі Герой Радянського Союзу
"Радянські війська в якості союзника Німеччини перейшли кордон і подають німецькому війську руку. Львів повністю оточений. Опір марний!" - листівку такого змісту німецькі агітатори розповсюджували серед мешканців міста у
"Український народ не хоче і не буде своєю кров'ю рятувати Німеччину. Якщо Німеччина стоїть перед смертельною небезпекою зі Сходу, то це наслідки дикунської політики німецького імперіалу серед поневолених народів Сходу ... Ми боремося за Українську державу, а не за чужий імперіалізм. Ми мусимо берегти наші сили, бо ми впевнені, що війна у своїй кінцевій фазі надасть нам державу..." - таку позицію звернені до українського народу в роки Другої світової війни проголосив
Самоврядна частина Британської імперії, яка визнавала владу англійської корони
Про яку військову операцію йдеться?
"Японська авіація та підводні човни здійснили комбіновану атаку на американські військові кораблі. що перебували на військово-морській базі. У результаті цього нападу потоплено 4 лінкори, ушкоджено 4 лінкори, 3 крейсери, 4 есмінці та інші військові кораблі США. Після цього США вступили у другу світову війну.
Провальна політика англійського та французького урядів у відносинах з нацистською Німеччиною дістала назву
Користуючись наведеними нижче характеристиками історичних діячів, назвіть їх прізвища:
"Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд - Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги - Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення"
Користуючись наведеними нижче характеристиками історичних діячів назвіть їх прізвище:
"Народився 1889р. в австрійському місті Браунау в сім'ї чиновника митниці. Вищу освіту не здобув. У Відні займався малюванням, але художником не став. У роки Першої світової війни вступив добровольцем до армії, був поранений, нагороджений 2 Залізними Хрестами. Після підписання Версальського договору вирішив стати політиком.
Користуючись наведено нижче характеристикою історичного діяча, назвіть його прізвище:
"Депутат імперського парламенту у Відні. У жовтні 1918р. скликав і очолив Українську Національну Раду, яка проголосила створення самостійної Української демократичної держави. Унаслідок Злуки УНР та ЗУНР увійшов до складу Директорії УНР. Після окупації території зони польськими військами імігрував
Користуючись наведеними нижче характеристиками історичних діячів, назвіть їх прізвище:
"Народився в 1892 році на Тернопільщині. Отримав богословську освіту у Львовский духовній семінарії. Був помічником Митрополита Української греко-католицької церкви Андрія Шептицького. Після його смерті очолив УГКЦ У 1946р. за відмову перейти під керівництво Московського патріархату був зарештований та відправлений до Сибіру, де провів майже 20 років
Щодо яких явищ у СРСР і УРСР були розгорнуті ідеологічні кампанії в другій половині 1940-х років
Встановіть відповідність
Розташуйте у хронологічній послідовності
А) Корсунь-Шевченківська битва
Б) Депортація з Криму кримських татар та інших народів
В) Звільнення Києва
Г) Створення Української повстанської армії
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома