Підготовка до олімпіади 11 клас. І варіант

Додано: 18 вересня 2019
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 10 разів
18 запитань
Запитання 1

Друга світова війна розпочалася нападом

варіанти відповідей

Німеччини на Радянський Союз

Радянського Союзу на Фінляндію

Німеччини на Польщу

Німеччини на Францію

Запитання 2

Укажіть, яка битва стала переломною під час Другої світової війни

варіанти відповідей

Сталінградська

Форсування Дніпра

битва під Аль-Аламейном

битва біля атола Мідуей

Запитання 3

Яка країна на початку ХХ ст. визначила свої зовнішньополітичні пріоритети таким чином:

"... твердо приймаються такі завдання на найближчі роки:

1) приєднати західні землі та належною поступовістю викорінити тут мазепинський дух;

2) заволодіти протоками, які мають для нас виключно стратегічне значення для виходу нашого флоту з Чорного моря до Середземного"?

варіанти відповідей

Росія

Румунія

Німеччина

Австро-Угорщина

Запитання 4

Проголошення Універсалу про об'єднання УНР та ЗУНР в єдину державу відбулося

варіанти відповідей

7 листопада 1917 р.

9 січня 1918 р.

13 листопада 1918 р.

22 січня 1919 р.

Запитання 5

Для якого року були характерні події, описані в уривку з історичного джерела:

"У селі Копилів Сокальського повіту Львівського воєводства знищено приміщення читальні, подерто бібліотечні книжки і портрети Шевченка і Франка. Після знищення читальні установлено людей перед читальнею і змушено їх кричати : "Хай живе Пілсудський!"...

варіанти відповідей

1918 р.

1923 р.

1930 р.

1939 р.

Запитання 6

Радянський льотчик часів Другої світової війни, тричі Герой Радянського Союзу

варіанти відповідей

О. Берест

С. Ковпак

І. Кожедуб

К. Дерев'янко

Запитання 7

"Радянські війська в якості союзника Німеччини перейшли кордон і подають німецькому війську руку. Львів повністю оточений. Опір марний!" - листівку такого змісту німецькі агітатори розповсюджували серед мешканців міста у

варіанти відповідей

вересні 1939 р.

червні 1941 р.

листопаді 1943 р.

липні 1944 р.

Запитання 8

"Український народ не хоче і не буде своєю кров'ю рятувати Німеччину. Якщо Німеччина стоїть перед смертельною небезпекою зі Сходу, то це наслідки дикунської політики німецького імперіалу серед поневолених народів Сходу ... Ми боремося за Українську державу, а не за чужий імперіалізм. Ми мусимо берегти наші сили, бо ми впевнені, що війна у своїй кінцевій фазі надасть нам державу..." - таку позицію звернені до українського народу в роки Другої світової війни проголосив

варіанти відповідей

очільник рейхкомісаріату "Україна"

провод ОУН С. Бандери

керівник УШПР

голова уряду Української РСР

Запитання 9

Самоврядна частина Британської імперії, яка визнавала владу англійської корони

варіанти відповідей

анклав

домініон

колонія

метрополія

Запитання 10

Про яку військову операцію йдеться?

"Японська авіація та підводні човни здійснили комбіновану атаку на американські військові кораблі. що перебували на військово-морській базі. У результаті цього нападу потоплено 4 лінкори, ушкоджено 4 лінкори, 3 крейсери, 4 есмінці та інші військові кораблі США. Після цього США вступили у другу світову війну.

варіанти відповідей

Перл-Гарбор

Хасан

Ахен

Кота-Бару

Запитання 11

Провальна політика англійського та французького урядів у відносинах з нацистською Німеччиною дістала назву

варіанти відповідей

"замирення противника"

"залагодження конфліктів"

"умиротворення агресора"

"невтручання переможців2

Запитання 12

Користуючись наведеними нижче характеристиками історичних діячів, назвіть їх прізвища:

"Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд - Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги - Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення"

варіанти відповідей

М. Грушевський

В. Винниченко

С. Петлюра

Є. Петрушевич

Запитання 13

Користуючись наведеними нижче характеристиками історичних діячів назвіть їх прізвище:

"Народився 1889р. в австрійському місті Браунау в сім'ї чиновника митниці. Вищу освіту не здобув. У Відні займався малюванням, але художником не став. У роки Першої світової війни вступив добровольцем до армії, був поранений, нагороджений 2 Залізними Хрестами. Після підписання Версальського договору вирішив стати політиком.

варіанти відповідей

С. Бандера

А. Гітлер

Й. Сталін

Г. Геринг

Запитання 14

Користуючись наведено нижче характеристикою історичного діяча, назвіть його прізвище:

"Депутат імперського парламенту у Відні. У жовтні 1918р. скликав і очолив Українську Національну Раду, яка проголосила створення самостійної Української демократичної держави. Унаслідок Злуки УНР та ЗУНР увійшов до складу Директорії УНР. Після окупації території зони польськими військами імігрував

варіанти відповідей

С. Петлюра

А. Волошин

Є. Петрушевич

К. Левицький

Запитання 15

Користуючись наведеними нижче характеристиками історичних діячів, назвіть їх прізвище:

"Народився в 1892 році на Тернопільщині. Отримав богословську освіту у Львовский духовній семінарії. Був помічником Митрополита Української греко-католицької церкви Андрія Шептицького. Після його смерті очолив УГКЦ У 1946р. за відмову перейти під керівництво Московського патріархату був зарештований та відправлений до Сибіру, де провів майже 20 років

варіанти відповідей

К. Острожський

І. Потій

Й. Сліпий

Л. Гузар

Запитання 16

Щодо яких явищ у СРСР і УРСР були розгорнуті ідеологічні кампанії в другій половині 1940-х років

варіанти відповідей

"Лисенківщина"

Романтизм

Космополітизм

"Ждановщина"

Буржуазний націоналізм

Соціалістичний реалізм

Низькопоклонництво перед заходом

Запитання 17

Встановіть відповідність

варіанти відповідей

1Б 2А 3Г 4В

1Б 2Г 3А 4В

1А 2Б 3В 4Г

1В 2А 3Г 5Б

Запитання 18

Розташуйте у хронологічній послідовності

А) Корсунь-Шевченківська битва

Б) Депортація з Криму кримських татар та інших народів

В) Звільнення Києва

Г) Створення Української повстанської армії

варіанти відповідей

АБВГ

ГАВБ

ГВАБ

ВАБГ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест