Укажіть правильну нерівність:
Обчисліть значення виразу (–13,1 + 7,5) : (–8).
Обчисліть значення виразу (–2,4 – 1,2) : (–1,8).
Спростіть вираз –4(6с – 9) – 3(–с + 10).
Обчисліть значення виразу ∣7∣+∣-3∣
В автопарку автобусів було в 5 разів більше, ніж мікроавтобусів. Після того як
у парк приїхало 17 мікроавтобусів і з парку виїхало 27 автобусів, автобусів і мікроавтобусів стало порівну. Скільки мікроавтобусів було в автопарку спочатку?
На координатній площині точки A(4; 1) і C(–2; –2). Проведіть відрізок AC. Знайдіть координати точки перетину відрізка AC з віссю абсцис.
На координатній площині точки M(2; –3) і B(– 4; 3). Проведіть відрізок MB. Знайдіть координати точки перетину відрізка MB з віссю ординат.
До магазину було завезено 400 кг фруктів, з яких 140 кг становили яблука. Який відсоток завезених фруктів становили яблука?
Розв’яжіть рівняння | | x | – 4 | = 2.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома