Підготовка до семестрової контрольної роботи

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 40 разів
10 запитань
Запитання 1

Укажіть правильну нерівність:

варіанти відповідей

4 < –6,9

–15,02 < –15,01

–3,25 > –3,21

–0,7 > –0,51

Запитання 2

Обчисліть значення виразу (–13,1 + 7,5) : (–8).

варіанти відповідей

2,575

0,7

-0,7

-2,575

Запитання 3

Обчисліть значення виразу (–2,4 – 1,2) : (–1,8).


варіанти відповідей

2

-2

0,2

-0,2

Запитання 4

Спростіть вираз –4(6с – 9) – 3(–с + 10).

варіанти відповідей

21с+6

-21с-6

-21с+6

21с-6

Запитання 5

Обчисліть значення виразу ∣7∣+∣-3∣

варіанти відповідей

10

4

-4

-10

Запитання 6

В автопарку автобусів було в 5 разів більше, ніж мікроавтобусів. Після того як

у парк приїхало 17 мікроавтобусів і з парку виїхало 27 автобусів, автобусів і мікроавтобусів стало порівну. Скільки мікроавтобусів було в автопарку спочатку?

варіанти відповідей

17

11

15

21

Запитання 7

На координатній площині точки A(4; 1) і C(–2; –2). Проведіть відрізок AC. Знайдіть координати точки перетину відрізка AC з віссю абсцис.

варіанти відповідей

(0;-2)

(-2;0)

(2;0)

(0;2)

Запитання 8

На координатній площині точки M(2; –3) і B(– 4; 3). Проведіть відрізок MB. Знайдіть координати точки перетину відрізка MB з віссю ординат.

варіанти відповідей

(0;-1)

(-1;0)

(1;0)

(0;1)

Запитання 9

До магазину було завезено 400 кг фруктів, з яких 140 кг становили яблука. Який відсоток завезених фруктів становили яблука?

варіанти відповідей

15

25

35

45

Запитання 10

Розв’яжіть рівняння | | x | – 4 | = 2.

варіанти відповідей

-6; 6; -2; 2

-6; 6

-2; 2

6; 2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест