підсумкова

Додано: 28 серпня 2023
Предмет: Математика, 6 клас
Копія з тесту: підсумкова
Тест виконано: 166 разів
22 запитання
Запитання 1

Чому дорівнює найбільший спільний дільник та найменьше спільне кратне чисел 80 і 48?

варіанти відповідей

8

12

16

240

10

3840

Запитання 2

Зведіть дріб 2/7 до знаменника 21.

варіанти відповідей

2/21

7/21

16/21

6/21

Запитання 3

Знайдіть значення суми

варіанти відповідей
Запитання 4

Знайдіть корінь рівняння

варіанти відповідей
Запитання 5

Знайти невідомий член пропорції: х : 5 = 8 : 10

варіанти відповідей

16

4

1/4

6,25

Запитання 6

Виконайте дії:

варіанти відповідей

4,5

- 3,5

7/8

3,5

Запитання 7

Яку цифру із запропонованих можна підставити замість зірочки у записі 365*, щоб отримане число ділилось на 3?

варіанти відповідей

3

6

9

1

Запитання 8

Розв'яжіть задачу: Сплав містить 6% міді. Скільки кг міді у сплаві масою 96 кг?

варіанти відповідей

57,6 кг

16кг

5,76 кг

1,4кг

Запитання 9

Знайти значення змінної х, при якому вирази -2( х - 0,5) і - 3х +6 рівні

варіанти відповідей

5

7

- 1,4

0

Запитання 10

Укажіть правильну нерівність:

варіанти відповідей

-3,7<-3,6

 -5<-5,1

-5 < 0

16,7 > - 21,2

- 8,5 > - 7,3

48,4 < 0

Запитання 11

630 кг апельсинів розподілили між чотирма школами у відношенні 4 : 3 : 5 : 2. Скільки кілограмів апельсинів одержала кожна школа? 

варіанти відповідей

180; 135; 225; 90.

 175; 140; 220; 95

157; 158; 250; 65.

40; 30; 50; 20

Запитання 12

Розташуйте в порядку зростання числа: -1; 0; 1; -0,01; 0,001; -0,0001.

варіанти відповідей

0; -1; -0,01; -0,001; -0,0001; 1.

1; 0; -1; -0,01; -0,001; -0,0001.

 -0,0001; -0,001; -0,01; -1; 0; 1.

 -1; -0,01; -0,001; -0,0001; 0; 1.

Запитання 13

Спростіть вираз: 23а + 1,8– 32- 2,4b

варіанти відповідей

9а+0,6b

 -9a-0,6b


-9,6ab

 -9a+0,6b

Запитання 14

Спростити вираз -3(х-5у)+5(х+3у)


варіанти відповідей

2x + 30y

 -2x-30y

 2x-8y

-2x+8y

Запитання 15

Виконайте дії: (15,54 : (-4,2) - 2,5) · 1,4 + 1,08.

варіанти відповідей

-7,6

7,6

2,76

- 15,376

Запитання 16

На одному складі було втричі більше шаф, ніж на другому. Коли з першого забрали 20 шаф, а на другий привезли 14, то на обох стало порівну.

Скільки шаф було на обох складах спочатку? Скласти рівняння, та знайти відповіді

варіанти відповідей

3х - 20 = х +14

17; 51

34; 112

3х + 20 = х - 14

10; 30

Запитання 17

На одному складі було втричі більше шаф, ніж на другому. Коли з першого забрали 20 шаф, а на другий привезли 14, то на обох стало порівну.

Скільки шаф було на обох складах спочатку?

варіанти відповідей

17

68

51

34

Запитання 18

Познач на координатній площині точки К(5;-3) і L(-1; 5).

Знайди координати точки С, яка є серединою відрізка  KL.

варіанти відповідей

(1; 2)

(-2; 1)

(2; 1)

(2; -1)

(-2; -1)

Запитання 19

Розв'яжіть рівняння: 2 • (у - 3,5) = 7 + 3,6 • (2у - 1)

варіанти відповідей

2

-2

0,5

-0,5

Запитання 20

Дріт завдовжки 465 м розрізали на три частини, причому перша части­

на у 4 рази довша за третю, а друга на 114 м довша за першу. Знайдіть

довжину кожної частини дроту

варіанти відповідей

39

156

270

272,5

58,5

134

Запитання 21

Розв'яжить рівняння

1)∣х∣=2,8

2)∣х∣=-1,6

варіанти відповідей

 1)2,8; 2)-1,6

1)2,8 та -2,8; 2) 1,6 та -1,6

1)2,8 та -2,8; 2)немає відповіді

1)2,8; 2)немає відповіді

Запитання 22

Розв'язати задачу, склавши рівняння:

Кількість книжок на першій полиці утричі більша, ніж на другій, Якщо з першої полиці взяти 8 книжок, а на другу поставити 2 книжки, то на першій полиці стане у 2 рази більше ніж на другій. Скільки книжок було на полицях спочатку?

варіанти відповідей

 3х - 8 = 2(х + 2)

3х - х = 2 (2 - 8)

2(3х - 8) = х + 2

1 полиця - 36, 2 полиця - 12

1 полиця - 12, 2 полиця - 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест