Підсумкова 7 клас(математика)

Додано: 23 липня
Предмет: Математика, 7 клас
15 запитань
Запитання 1

Спростити вираз

варіанти відповідей

9а - а3

5а - 7а3

5а - а3

9а - 7а3

Запитання 2

Піднесіть до квадрата

варіанти відповідей

4 - 9

4 -6х2 + 9

4 - 12х2 + 9

4 - 12х2 + 9

Запитання 3

Винеси за дужки спільний множник

варіанти відповідей

(m-n)(x+y)

xy(m-n)

xy(n-m)

(m-n)(x-y)

Запитання 4

Спрости вираз

варіанти відповідей

45а10

-15а10

-15а9

-45а10

Запитання 5

Виконайте множення

варіанти відповідей

2-16

16 - 9х2

2

16

Запитання 6

Не виконуючи побудови, вкажіть точку через яку проходить графік функції

у= -7х +2

варіанти відповідей

А(-1;-5)

В(-1;-2)

С(-1;9)

К(0;-2)

Запитання 7

Чому дорівнює кут між годинною і хвилинною стрілками годинними, який показує 8год 00хв

варіанти відповідей

120⁰

90⁰

180⁰

30⁰

Запитання 8

У трикутнику АВС: ВС=АС. Назвіть рівні кути трикутника

варіанти відповідей

∠А=∠В

∠А=∠С

∠В=∠С

∠А=∠В=∠С

Запитання 9

Розв'язати рівняння

варіанти відповідей

х=1

х=3

х=0,5

х=-0,5

Запитання 10

Розв'язати рівняння

варіанти відповідей

х=-2

х=11

х=-1

х=1

Запитання 11

Розв'язати рівняння

варіанти відповідей

х=1; х=-1

х=1; х=9

х=1

х=9

Запитання 12

Розв'язати систему рівнянь

варіанти відповідей

х=-3, у=4

х=4, у=-3

х=-3, у=-4

х=-4, у=-3

Запитання 13

У другій коробці було в 24рази більше м'ячів, ніж у першій. Коли з другої коробки взяли 23 м'ячі і поклали їх у першу коробку, то м'ячів у коробках стало порівну. Скільки м'ячів було у кожній коробці спочатку?

варіанти відповідей

у першій - 2, у другій - 48

у першій- 3, у другій- 72

у першій - 1, у другій - 24

у першій 3, у другій - 48

Запитання 14

У прямокутному трикутнику бісектриса більшого гострого кута утворює з більшим катетом кути, один з яких на 60⁰ більший від іншого. Знайдіть гострі кути даного трикутника.

варіанти відповідей

45⁰,45⁰

30⁰, 60⁰

20⁰,70⁰

50⁰,40⁰

Запитання 15

Визначте якою цифрою закінчується число 340

варіанти відповідей

3

7

9

1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест